خبرهای داغ:
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین؛

بخش کشاورزی، آسیب پذیرترین بخش در سیل اخیر استان

خمسه گفت: با توجه به سیل اخیر در شهرستان آوج و منطقه الموت، بیشترین آسیب ها به بخش کشاورزی وارد شده و لذا نیاز به توجه بیشتری دارد.
کد خبر: ۹۳۷۱۵۳۷
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ستاد استانی پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران به ریاست سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، صبح امروز و با حضور مسوولان استانی در محل سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.

فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در این جلسه بیان کرد: با توجه به سیل اخیر بیشترین آسیب ها به بخش کشاورزی وارد شده و لذا نیاز به توجه بیشتری دارد.

وی گفت: این خسارت ها به تفکیک ۱۶۲ میلیارد تومن در شهرستان آوج و ۷۲ میلیارد تومان در منطقه الموت است و به اراضی باغ و دیم و زراعی و دام خسارت وارد شده است.

خمسه اظهار کرد: این خسارت ها به لحاظ میزان و نوع براورد و کارشناسی شده و به رده های بالاتر جهت تصمیم گیری جبران خسارت ارائه گردیده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین عنوان کرد: در الموت شرقی ۸۰ سردهنه و در الموت غربی ۴۴ سردهنه، در شهرستان قزوین ۱۲۴ سردهنه بازگشایی شده و در شهرستان آوج ۱۰ کیلومتر از نهرها لایروبی شده است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار