خبرهای داغ:

جلسه هم اندیشی علمای اهل سنت و اهل تشیع برگزار شد

جلسه هم اندیشی علما و متنفذین اهل سنت و اهل تشیع برای مقابله با جریان‌های تکفیری و پیشگیری از تفرقه و مشکلات در جوامع اسلامی در سرپلذهاب برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۱۶۳۱
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار فرامرز صفری جانشین فرماندهی لشکر29 حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه  در این‌جلسه گفت: توفیقی حاصل شد امروز برگزاری جلسه هم اندیشی و همفکری و همدلی علمای ارزشمند اهل سنت و علمای اهل تشیع در موضوع فقه اصیل اهل سنت برای مقابله با جریان‌های تکفیری و پیشگیری از تفرقه و مشکلات در جوامع اسلامی و همینطور به منظور تقویت عنصر پیروزی آفرین وحدت در جوامع اسلامی خواسته در شهرستان‌ سرپلذهاب برگزار شود .

وی ادامه داد: ما علاوه بر ایجاد وحدت در شهرستانها و استان ها و وحدت در کشور عزیزمان ایران اسلامی  به دنبال وحدت در جهان اسلام و حتی به دنبال وحدت معنوی در جهان معنوی برای مقابله با جبهه باطل هستیم.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امام جمعه سرپلذهاب نیز در ادامه گفت: این‌جلسات قطعاً باعث هم اندیشی و باعث وحدت بیشتر بین مذاهب مختلف اسلامی میشود و  امروز ما در کشور نیاز به برگزاری چنین جلساتی داریم.

فاطمی نسب یادآور شد:  امروز دشمن میخواهد به خاطر جلوگیری از نفوذ ایران اسلامی جنگ قومیتی و مذهبی در کشور راه بندازد  ولی هوشیاری و بصیرت مردم خصوصاً بزرگان و علما و اندیشمندان و نخبگان شیعه و سنی باعث میشود که تمام سناریوها و توطئه‌های دشمن خنثی و کما فی السابق ملت عزیز ایران واحد در کنار هم گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب اسلامی به دفاع از اسلام و انقلاب بپردازد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار