خبرهای داغ:

لیگ آکو اتلون و ترای اتلون (سه گانه) منقطع بانوان کشور در شاهرود برگزار شد+ تصاویر

شاهرود_مسابقات لیگ آکو اتلون و ترای اتلون (سه گانه) منقطع بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۱۶۴۶
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، این مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سه رشته شنا، دو و دوچرخه سواری در دانشگاه آزاد اسلامی شهر شاهرود به مدت سه روز برگزار گردید.
در پایان هر رشته از این مسابقات با حضور فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان، رئیس فدراسیون سه گانه، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود، رئیس هیات سه گانه استان سمنان و جمعی از مسئولین و هیات‌های ورزشی شاهرود به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.
لازم به ذکر است، ترای اتلون «ورزش سه گانه» (به فرانسوی: triathlon) یک ورزش ترکیبی است که شرکت‌کنندگان در آن با انجام سه مرحلهٔ استقامتی با یکدیگر رقابت می‌کنند و مراحل مسابقه شامل شنا، دوچرخه‌سواری و دو است و مسافت هر یک از این مرحله‌ها بسته به نوع مسابقه تغییر می‌کند.
ترای اتلون از سال ۲۰۰۰ در هر دو بخش مردان و زنان وارد برنامه مسابقات المپیک شده‌است و مسابقات بین‌المللی این رشته در مسافت‌های متعددی برگزار می‌گردد که مسافت‌های اصلی عبارتند از:
اسپرینت (مسافت کوتاه): ۷۵۰ متر شنا، ۲۰ کیلومتر دوچرخه‌سواری، ۵ کیلومتر دو
مسافت استاندارد (المپیکی): ۱ ٫ ۵ کیلومتر شنا، ۴۰ کیلومتر دوچرخه‌سواری، ۱۰ کیلومتر دو
مسافت طولانی: ۱ ٫ ۹ کیلومتر شنا، ۹۰ کیلومتر دوچرخه‌سواری، ۲۱ ٫ ۱ کیلومتر دو
آیرونمن: ۳ ٫ ۸ کیلومتر شنا، ۱۸۰ ٫ ۲ کیلومتر دوچرخه‌سواری، ۴۲ ٫ ۲ کیلومتر دو
ارسال نظرات
پر بیننده ها