خبرهای داغ:
وزیر بهداشت؛

بازگشایی دانشگاه ها، منوط به تصمیم وزارت علوم است/ واکسیناسیون، بزرگترین اقدام علیه کروناست

دکتر عین اللهی گفت: در وزارت علوم نیز، ما فرایند واکسیناسیون دانشجویان را انجام خواهیم داد و تصمیم گیری در خصوص بازگشایی دانشگاه ها به عهده وزارت علوم خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۷۱۶۵۲
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در قزوین که با حضور مسئولان استانی در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد بیان کرد: استان قزوین دارای مسافرین زیادی است و این در حالی است که با توجه به تردد زیاد مسافرین در این استان، علاوه بر خدمات دهی بر شهروندان قزوینی باید به مسافرین این استان نیز خدمات دهی مناسب انجام شود.

وی با اشاره به کمبود زیرساخت های بهداشت و درمان در استان قزوین بیان کرد: زیرساخت های بهداشتی استان قزوین، مناسب این استان نبوده و لذا باید تقویت بیشتری در بخش زیرساختی بهداشتی استان صورت گیرد.

دکتر عین اللهی اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا، موجب افزایش فعالیت بخش درمان شد و زحمات زیادی بر دوش کادر درمان و مدافعین سلامت گذاشته شد و این مدافعین سلامت با تلاش شبانه روزی در تلاش برای رفع مشکلات و کمک به بیماران هستند.

وزیر بهداشت عنوان کرد: خوشبختانه در بدو ورود به استان قزوین از یک مرکز تجمیع واکسیناسیون شبانه روزی بازدید کردیم که حضور جوانان و دانشجویان در اجرای این طرح تا پاسی از شب و به صورت شبانه روزی بسیار قابل تقدیر است.

وی افزود: برای پیشگیری و مهار کرونا، بزرگترین اقدامی که می توان انجام داد، واکسیناسیون است. باعنایت خدای متعال،تعداد زیادی واکسن وارد کشور شده و ما محدودیتی در این زمینه نداریم و به راحتی در اختیار مردم قرار می دهیم و قطعا استان قزوین اولویت خاصی در این زمینه دارد و بنده مطمئنم که با توجه به تلاش موجود به زودی شاهد کاهش این بیماری در استان خواهیم بود.

دکتر عین اللهی تصریح کرد: با توجه به اینکه تصمیم بازگشایی دانشگاه ها برعهده ما می باشد، لذا جهت بازگشایی دانشگاه ها، اساتید دانشگاه واکسینه شده و از روز گذشته نیز فرایند واکسیناسیون دانشجویان آغاز شده است و امیدواریم بزودی واکسیناسیون دانشجویان و خانواده های آنها به اتمام برسد.

وی اضافه کرد: در دانشگاه علوم پزشکی، از اواسط مهرماه دانشگاه ها بازگشایی خواهد شد و کلاس ها هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

دکتر عین اللهی گفت: در وزارت علوم نیز، ما فرایند واکسیناسیون دانشجویان را انجام خواهیم داد و تصمیم گیری در خصوص بازگشایی دانشگاه ها به عهده وزارت علوم خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار