خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار:

شهید مدنی در سطح منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای تاثیرگذار بود

بهار-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهار گفت:آیت الله مدنی تنها یک شخصیت ملی تلقی نمی‌شد بلکه در سطح منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای از تاثیرگذاری به سزایی برخوردار بود و در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی نقش آفرین بود.
کد خبر: ۹۳۷۱۶۷۹
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

شهید مدنی در سطح منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای تاثیرگذار بودحجت الاسلام حبیب الله حمزه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به فرا رسیدن شهادت دومین شهید محراب، آیت الله مدنی به دست منافقین اظهار کرد: زهد و تقوا آیت الله مدنی باعث شد تا وی در کانون توجه علما و بزرگانی چون امام خمینی (ره) قرار گیرد.

وی افزود: شهید مدنی با گذراندن دروس فلسفه، عرفان و اخلاق در نجف اشرف نزد علمای بزرگی چون محمدباقر حکیم، سید ابوالحسن اصفهانی و عبدالهادی شیرازی تلمذ کرد و در کنار تحصیل به تدریس علوم حوزوی مشغول و در راه کسب علم و معرفت به مقام اجتهاد نیز نایل آمد و با کوله باری از علم و معرفت برای انجام رسالت خویش به زادگاهش بازگشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: وی با سخنرانی‌های کوبنده و انقلابی توجه رژیم ستم شاهی (ساواک) را برانگیخت و سال‌ها در تبعید به سر برد اما با وجود تلاش‌های رژیم، فعالیت‌های این روحانی والا مقام متوقف نشد و نقش به سزایی در تبعیت از امام خمینی(ره) در قیام مردم انقلابی علیه رژیم شاه داشت‌.

وی افزود: آیت الله مدنی پس از انقلاب نیز مدتی از عمر خویش را در همدان سپری کرد و برکات زیادی برای مردم همدان به یادگار گذاشت و پس از شهادت آیت الله قاضی طباطبایی امام جمعه تبریز، از سوی امام به عنوان نماینده امام و امام جمعه تبریز منصوب شد و سرانجام توسط ارتجاع داخلی و با حمایت استکبار جهانی در چارچوب اجرای سیاست‌های ضد انقلابی و حذف چهره‌های اصیل و اثرگذار از صحنه انقلاب اسلامی وی را به شهادت رساندند.

حمزه تصریح کرد: این روحانی مبارز تنها یک شخصیت ملی تلقی نمی‌شد بلکه در سطح منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای از تاثیرگذاری به سزایی برخوردار بود و در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی نقش آفرین بود و در زمینه‌های مبارزه با انحراف و نفاق حضوری فعال داشت و از افرادی بود که در امام (ره) ذوب شده بودند.

وی ادامه داد: در پیامی از امام (ره) شهادت ایشان را به شهادت مولای متقیان تشبیه کردند و فرمودند اگر خوارج سیاه بخت از شهادت ولی الله الاعظم طرفی بستند این گروهک‌های خائن نیز به آمال خبیث خود که سقوط حکومت اسلامی است، می‌رسند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات