مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

تبعیت از ولایت فقیه عامل عزت و عاقبت بخیری است

ساری-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید براینکه تبعیت محض از ولایت فقیه عزت آفرین است، افزود:برخی‌ها به انقلاب خدمات زیادی کردند، اما عاقبت بخیر نشدند.
کد خبر: ۹۳۷۱۹۱۵
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام جعفر رعایتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا پیش از ظهر امروز در جمع پایوران و سربازان سپاه شهرستان ساری، با اشاره به تاریخ و بررسی عصر حاضر، گفت: تمام مردم دنیا، چه دیندار و چه بی دین، دنبال یک کلمه آن هم عزت هستند.

حجت الاسلام رعایتی با بیان این مطلب که بعضی‌ها دنبال عزت واقعی و برخی نیز به عزت زودگذر دست پیدا می‌کنند، افزود: در جامعه افرادی هستند که عزیز هستند، اما عزیز نمی‌مانند، اما برخی نیز هستند که به عزت ابدی دست پیدا می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا گریزی هم به واقعه کربلا زد و ادامه داد: در واقعه کربلا برخی‌ها بودند که از خانواده امام حسین (علیه السلام) بودند، اما عاقبت بخیر نشدند، اما افرادی مثل وهب نصرانی هم بودند که مسلمان شدند و عاقبتشان با شهادت رقم خورد.

حجت الاسلام رعایتی با تصریح بر اینکه برخی‌ها به انقلاب خدمات زیادی کردند، اما عاقبت بخیر نشدند، اضافه کرد: امام حسین (علیه السلام) در حدیثی می‌فرمایند که هرکسی می‌خواهد در دنیا عزیز باشد باید خدا را اطاعت کند و راه اطاعت خدا هم پیروی از رسول خدا و اهل بیت (علیهم السلام) است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به چرایی عزت ابدی شهدایی، چون حاج قاسم سلیمانی، شهید صیاد شیرازی و حججی‌ها هم اشاره کرد و گفت: دلیل اینکه حاج قاسم سلیمانی در پیش مردم عزیز است و دارای عزت ابدی است، به خاطر اینکه مطیع محض ولایت بود.

حجت الاسلام رعایتی با تاکید براینکه تبعیت محض از ولایت فقیه عزت آفرین است، افزود: حزب الله لبنان و سید حسن نصرالله  بخاطر  تبعیت از ولایت فقیه دارای ارزش و جایگاه در بین مردم و منطقه هستنداما آنهایی که به سمت آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند، ارزش و جایگاهی ندارند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها