خبرهای داغ:
رییس شورای شهر صالح آباد:

خواست عمومی مردم صالح‌آباد ارتقاء کیفی و رفاهی منطقه است

بهار-رییس شورای شهر صالح آباد گفت: خواست عمومی مردم بخش صالح‌آباد ارتقاء کیفی و رفاهی منطقه است.
کد خبر: ۹۳۷۱۹۷۷
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹

خواست عمومی مردم صالح‌آباد ارتقاء کیفی و رفاهی منطقه استبه گزارش خبرگزاری بسیج، جلال بهزادمقدم در نشست مشورتی مسئولین شهر و بخش صالح آباد با دکتر توسلی نماینده مردم بهار در مجلس شورای اسلامی که با حضور فرماندار و مدیران شهرستان بهار برگزار شد، با اشاره به بحث ارتقاء بخش صالح آباد که زمینه‌ها و مکاتبات اولیه آن انجام شده است خواستار توجه به این مهم شد و اظهار داشت: خواست عمومی مردم بخش صالح‌آباد ارتقاء کیفی و رفاهی منطقه است.

وی افزود: همچنین حضور مستمر پلیس راهور و گشت زنی در سطح شهر که باعث کم شدن مشکلات ترافیکی خواهد بود از دیگر موارد خواسته شده است.

رییس شورای شهر صالح آباد با بیان بوی متعفن که گاها از سمت کشتارگاه صنعتی و دام و طیور و یا مرغداری‌های اطراف به مشام می‌رسد خواستار توجه و کمک به رفع این مشکل شد و با اشاره به پایان فاز اول خط انتقال شبکه فاضلاب شهری به تامین اعتبار و بودجه و ادامه این کار در سطح شهر تأکید کرد.

وی همچنین خطاب به رییس شبکه بهداشت شهرستان بهار به مشکلات بالای درمانگاه اشاره کرد و خواستار استقرار یک تزریقاتچی خانم که کمترین خواسته ممکن است، شد.

بهزادمقدم با اشاره به تردد روستاهای بالادست منطقه به شهر صالح آباد خواستار ایجاد زیرگذر در روستاهای زاغه و آبرومند شد که مشکلات مردم این روستاها در تردد به صالح آباد نیز کمتر شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات