خبرهای داغ:

9 هزار و پانصد بسته معیشتی از ابتدای سال در نجف آباد توزیع شده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد گفت: از ابتدای سال 1400 با مشارکت خیرین 9 هزار و پانصد بسته معیشتی در اختیار نیازمندان این شهرستان قرار داده شد.
کد خبر: ۹۳۷۲۰۱۸
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، حجت اله صفرپور صبح امروز در حاشیه توزیع بسته‌های کمک معیشتی ابراز داشت: امروز ۹۰۰ بسته معیشتی که ارزش هر بسته بالغ بر 300 هزار تومان است را همراه با کمک هزینه ۲۰۰ هزار تومانی خرید بین نیازمندان مورد  هدف توزیع خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد در ادامه افزود: در قالب قرارگاه‌های شهید سلیمانی توانستیم با کمک شبکه بهداشت و درمان شهرستان در حوزه‌های آموزشی، و انجام واکسناسیون کرونا به خانواده‌ها کمک کنیم.

وی گفت: در روزهای اخیر بسیجی‌ها در پایگاه‌های بهداشت مستقر شده و افرادی که تاکنون موفق به تزریق واکسن کرونا نشده‌اند را با تماس و تشویق به مراکز تجمیعی واکسناسیون هدایت می‌کنند. همچنین افرادی که در خانواده‌‌شان فردی دچار بیماری کرونا شده باشد ترغیب به در خانه‌ ماندن، قرنطینه و انجام آزمایش می‌کنند.

صفرپور نحوه شناسایی نیازمندان را این‌گونه اعلام کرد: علاوه بر شناسایی افراد توسط قرارگاه‌های شهید سلیمانی در محله‌ها، از طریق کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی و خیریه‌های نجف‌آباد نیز اقداماتی انجام شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار