نخستین همایش سراسری نماز با رویکرد علمی در گیلان برگزار می‌شود

به گفته فرمانده سپاه قدس گیلان نخستین همایش سراسری نماز در سپاه قدس گیلان و با شعار نماز نماد قدرت و اقتدار معنوی در سپاه پاسداران و با رویکرد علمی، برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۲۲۰۷
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین همایش سراسری نماز در سپاه قدس گیلان اظهار کرد: این همایش با شعار نماز نماد قدرت و اقتدار معنوی در سپاه پاسداران برگزار خواهد شد که بسیار می‌تواند مثمر ثمر واقع شود.

وی با تأکید بر لزوم توجه به تشکیل کمیته ویژه در برگزاری همایش نماز گفت: این همایش باید به بهترین نحو برگزار و در این راستا باید نمایشگاه و کمیته‌ای مشخصی تشکیل و به هر کمیته وظیفه‌ای محول شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری همایش سراسری نماز در نیمه دوم سال جاری بیان کرد: همایش‌های نماز در رده‌های سپاه مقدمه‌ای برای آن اجلاس ملی است و با توجه به اهمیت اجلاس سراسری نماز سپاه پاسداران محوریت دهمین کنگره شعر فرهنگ یاران سپاه نیز به نماز اختصاص پیدا کرده است‌.

به گفته عبدالله پور بحث علمی نماز و ارائه مقاله و کاربردی نماز دو مبحث مهم همایش ملی نماز در سپاه است که باید به آن توجه شود لذا باید مسؤولان نواحی شهرستان‌ها در این خصوص کارها و ایده‌های نوعی را ارائه دهند.

وی هدف اصلی اجلاس ملی نماز در سپاه را پیامد سنجی و اثر بخشی نماز در افزایش قدرت معنوی سپاه دانست و تصریح کرد: ایجاد تعامل در بین بخش‌های مختلف سپاه در راستای توسعه فرهنگ نماز، معرفی ایده‌ها و تجربیات موفق در توسعه نماز، ارزیابی عملکرد مسؤولان نواحی در راستای اشاعه فرهنگ نماز ازجمله دیگر اهداف فرعی این همایش است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم توجه به نماز در تمامی نهادها گفت: اگر در نهاد و سازمانی نماز جماعت به بهترین نحو برگزار شود تمامی کارهای آن مجموعه به بهترین شکل انجام و به سرانجام می‌رسد.

عبدالله پور نقش رسانه و فضای مجازی در برگزاری همایش سراسری نماز را بسیار مؤثر دانست و افزود: باید در کمیته‌های اعلام شده از ظرفیت فضای مجازی در ایده سازی اجلاس نماز استفاده شده و به‌منظور بهتر برگزار شدن همایش سراسری نماز باید تمامی شهرستان‌های گیلان درگیر شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار