اینجانب ضمن ابراز تاسف به مناسبت عروج آسمانی و از دست دادن این مدیر جهادی از خداوند منان برای خانواده، نزدیکان،همکاران و سایر بازماندگان ایشان صبر و اجر جزیل مسئلت و برای همکاران پر تلاش و صدیق آن مرحوم آرزوی توفیق و ادامه راه آن مجاهد خستگی ناپذیر را آرزو می کنم.
کد خبر: ۹۳۷۲۲۰۸
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج سازندگی، سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور، در پی درگذشت مدیر جهادی"سرهنگ پاسدار کامران" هزارخانی پیام تسلیت صادرنمودند:

"بسمه تعالی"

"انا لله و انا الیه راجعون"

درگذشت برادر جهادگر، سرهنگ پاسدار کامران هزارخانی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نبی اکرم (ص) را به جامعه سپاه و بسیج، جهادگران و مردم شریف استان کرمانشاه تسلیت عرض می نمایم.

چندین سال مسئولیت ایشان در این نهاد انقلابی، تلاش و زحمات شبانه روزی،جهاد بی وقفه برای خدمت به مناطق محروم و روستایی استان کرمانشاه ازاقدامات شایسته و خدا پسندانه این مجاهد الهی بود.

یاد و خاطره مجاهدت ها و تلاش های خستگی ناپذیر ایشان را همیشه در قلب خود نگاه خواهم داشت.

اینجانب ضمن ابراز تاسف به مناسبت عروج آسمانی و از دست دادن این مدیر جهادی از خداوند منان برای خانواده، نزدیکان، همکاران و سایر بازماندگان ایشان صبر و اجر جزیل مسئلت و برای همکاران پر تلاش و صدیق آن مرحوم و جامعه جهادی استان کرمانشاه آرزوی توفیق و ادامه راه آن مجاهد خستگی ناپذیر را آرزو می کنم. 

سرتیپ دوم پاسدارمحمد زهرایی

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور

ارسال نظرات
آخرین اخبار