بازرس طرح شهید سلیمانی از مزکز واکسیناسیون شهید میر حسینی بازدید کرد

زابل/ سردار حسن زاده بازرس طرح شهید سلیمانی از مزکز تجمیعی واکسیناسیون شهید میر حسینیدر شهرستان زابل بازدید کرد.
کد خبر: ۹۳۷۲۲۲۹
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸

به  گزارش خبرنگار بسیج از زابل،  سردار حسن زاده،  بازرس طرح شهید سلیمانی از مزکز تجمیعی واکسیناسیون شهید میر حسینی  که در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی و با هدف کمک به مراکز بهداشت زابل  راه اندازی شده بود بازدید کرد.

سردار حسین حسن زاده، در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بسیجیان این مرکز گفت: در طول این مدت زمانی که شاهد شیوع ویروس کرونا در کشور هستیم مجموعه سپاه و بسیج در سراسر کشور در تمام مراحل در این بحران نقش آفرینی گسترده ای ایفا کرده اند.

وی افزود: بسیج به عنوان نهاد مردمی همیشه و در تمام شرایط حامی مردم بوده اند و به محرومین و نیازمندان ارائه خدمت کرده و خواهند کرد.

بازرس طرح شهید سلیمانی بسیج مستضعفین بیان کرد: در شرایط سخت کرونایی امروز که کشور و استان با آن دست و پنجه نرم می کنند بسیجیان در اقشار مختلف به ویژه پزشکان و پرستاران بسیجی خدمت  به بیماران کرونایی را آغاز کرده و تا ریشه کنی این ویروس در میدان خواهند بود.

سردار حسن زاده تصریح کرد: در استان سیستان و بلوچستان و در شهرستان زابل خدمات بسیج از روز اول آغاز این بحران شروع شد که ضد عفونی معابر و اماکن، اجرای رزمایش کمک مؤمنانه، شناسایی بیماران کرونای، خدمت رسانی به اموات کرونایی،  راه اندازی مراکز واکسیناسیون از جمله فعالیت هایی است که در راستای اجرای طرح شهید سلیمانبا موفقیت برنامه ریزی و اجرا شده است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار