ارائه خدمات مرکز جامع تشخیص و درمان ناباروری شکوفه بیمارستان بهار شاهرود

شاهرود_ رئیس بیمارستان بهار دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از ارائه خدمات مرکز تشخیص و درمان ناباروری شکوفه بیمارستان بهار دانشگاه خبر داد .
کد خبر: ۹۳۷۲۲۹۵
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷
ارائه خدمات مرکز جامع تشخیص و درمان ناباروری شکوفه بیمارستان بهار شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر مجتبی فولادی گفت: این مرکز به عنوان یکی از مراکز پیشرفته در زمینه‌های علوم سلولی و فناوری‌های کمک کنندۀ باروری (ART) ارائه خدمات می‌دهد که وجود تجیهزات پزشکی پیشرفته و مناسب از بزرگترین مزیت‌های این مرکز می‌باشد.
دکتر مجتبی فولادی با اشاره به این مطلب که یکی از زیباترین جلوه‌های پروردگار عالمیان، فرزند آوری برای برترین آفریده خود در جهان هستی می‌باشد و در این میان و به فضل خدای مهربان، حوزه سلامت توانسته است نقشی مهم در دست‌یابی به این هدف معنوی و کمک در زمینۀ درمان ناباروری و تبدیل آن به باروری ایفا نماید
رییس بیمارستان بهار بیان کرد:خدمات ارائه شده به مراجعین در مرکز تشخیص و درمان ناباروری شکوفه بیمارستان بهار با هدف اینکه هر زوجی با هر درصد احتمالی از موفقیت، باید تمامی تلاش‌ها و راه‌های درمانی انجام شودکه در عین حال مراقبت از حال جسمانی و شرایط روحی مراجعین نیز از جمله رسالت‌های این مرکز در تمامی مراحل درمان است
او اظهار کرد: تدابیر اندیشیده شده است که این مرکز به صورت متمرکز بر آسان کردن راه رسیدن به هدف برای تمامی مراجعین عزیز با بهترین امکانات است.
رییس بیمارستان بهار افزود: مرکز جامع تشخیص و درمان ناباروری شکوفه بیمارستان بهار افتخار برخورداری از اساتید و متخصصان، پزشکان درمان ناباروری و کادر درمانی ماهر و کارشناسان مسلط در مرکز درمان ناباروری شکوفه بیمارستان بهار با امکانات و تجیهزات پزشکی پیشرفته و فضا‌های مورد نیاز مطابق با استاندارد جهانی در حال ارائه خدمت به بیماران و مراجعین می‌باشد.
خدمات ارائه شده در این مرکز شامل:IUI- میکرواینجکشن- PRP (پی آر پی) – سونوهیستروگرافی- TESE (نمونه برداری از بیضه) - Micro TESE (نمونه برداری میکروسکوپی از بافت بیضه) - DNA Fragmentation Test (بررسی شکست کروموزومی اسپرم) - لاپاراسکوپی در ناباروری- هیستروسکوپی وفریز تخمک، فریز جنین، فریز اسپرم نیز از اقداماتی است که در بخش تشخیص و درمان ناباروری به انجام می‌رسد.
در مرکز جامع تشخیص و درمان ناباروری شکوفه بیمارستان بهار بخش‌هایی شامل: IVF - اتاق ریکاوری و آزمایشگاه‌های تخصصی IVF می‌باشد.
این مرکز تحت پوشش برنامه حمایت مالی زوجین نابارور از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز می‌باشدکه همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۴ عصر آماده پاسخگوئی به بیماران می‌باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار