خبرهای داغ:

همکاری سپاه،بسیج و دانشگاه های علوم پزشکی برای واکسیناسیون کرونا

نماینده رئیس سازمان بسیج مستضعفین در طرح شهید سلیمانی : اولویت امروز کشور تامین سلامت مردم با انسجام بیشتر سپاه ، بسیج و دانشگاه های علوم پزشکی است.
کد خبر: ۹۳۷۲۳۵۲
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ سرهنگ یوسف ارجونی نماینده رئیس سازمان بسیج مستضعفین در طرح شهید سلیمانی در بازدید از روند واکسیناسیون کرونا در مراکز تجمیعی سمنان گفت: در کشور با همکاری سپاه ، بسیج و دانشگاه های علوم پزشکی حرکت خوب و موثری در زمینه واکسیناسیون کرونا انجام شده و این کمک ها به کادر درمان هم در مراکز علوم پزشکی و هم در مراکز بسیج ادامه دارد .

او افزود: بسيج با تمام امکانات در مجموعه هاي خاص واکسيناسيون کشور و مراکز مشارکتي با علوم پزشکي در حال خدمت رساني براي تسريع در روند واکسيناسيون است.

ايشان همچنین با اشاره به فعالیت قرارگاه دفاع زیستی در استان سمنان گفت : در گام پنجم طرح شهید سلیمانی ، بخش های مراقبتی ، حمایتی و مراقبتی در نظر گرفته شده است .

سرهنگ ارجوني تصريح کرد: از مردم عزيز درخواست مي کنيم که براي تزريق واکسن به مراکز واکسيناسيون مراجعه داشته باشند.

سرهنگ خالقيان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: 6 مرکز واکسيناسيون در سطح استان سمنان توسط بسيج و سپاه راه اندازي شده و به سرعت در حال تزريق واکسيناسون عمومي هستند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها