خبرهای داغ:

گشت های رضویون باعث امنیت بیشتر در محله ها است

در راستای اجرای گشت های محله محور رضویون ، حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا (ع) نشست تعاملی با کلانتری 14 برگزار نمود.
کد خبر: ۹۳۷۲۳۵۷
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ در راستای اجرای گشت های محله محور رضویون ، حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا (ع) نشست تعاملی با کلانتری 14 برگزار و در خصوص گسترش همکاری ها با این کلانتری و حفظ امنیت بیشتر در محله ها بحث و گفتگو نمودند.

در این نشست جانشین فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) سپاه شهرستان بجنورد ضمن گرامیداشت روز خونین 17 شهریور و لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت ؛ گشت های محله محور رضویون که با حضور بسیجیان ولایتمدار و انقلابی در حال اجرا می باشد توانسته در راستای امنیت بیشتر در محله های شهرستان بجنورد سهم بسزایی داشته باشد.

احمدپور ادامه داد ؛ با گسترش این گشت های محله محور به صورت تلفیقی با پرسنل خدوم کلانتری 14 می توانیم محله های هدف را به سوی امنیت و آرامش سوق دهیم.

در ادامه جلسه گلدی پور " فرمانده پلیس کلانتری 14 " گفت ؛ گشت های محله محور رضویون باعث امنیت بیشتر در محله ها شده و این جای تقدیر و تشکر از بسیجیان عزیز و همچنین نیروهای ولایتمدار این کلانتری را دارد.

لارم به ذکر است این نشست در کلانتری 14 شهرستان بجنورد و با حضور فرمانده پلیس کلانتری 14 ، جانشین فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا (ع) و دیگر اعضاء برگزار شد.

ارسال نظرات