مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام سجاد(ع)؛

تلاش شبکه های ماهواره ای برای فراموشی شکست مفتضحانه آمریکا در افغانستان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت:اصلاح طلب ها و شبکه های ماهواره‌ای اصرار دارند که ایران در بحث پنج شیر حضور پیدا کند، چرا که می‌خواهند شکست مفتضح آمریکا فراموش شود.
کد خبر: ۹۳۷۲۴۰۸
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،حجت الاسلام والمسلمین موسی پولادی مسئول نمایندگی ولی فقیه فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام  در آئین افتتاحیه دومین دوره تشکیلاتی، معرفتی و مهارتی شهید خلیل تختی نژاد  بسیج دانشجویی دانشگاه جامع هرمزگان  با بیان اینکه در ایام ماه صفر قرارداریم، اظهار داشت: در این ایام صحبت ها و مسائل باید با رفع شبهه و باز شدن گره‌ها همراه باشد و بایستی مقداری مبلغین‌ما به سمت و سویی حرکت کنند که علل و عوامل مطالبی که در تاریخ اتفاق افتاده است کاربردی باشد.

وی با اشاره به اینکه اکنون امام معصوم(ع) در دسترس ما نیست و نمی‌توانیم با آن ارتباط مستقیم داشته باشیم، عنوان کرد: بایستی حول محور شبیه ترین فرد به امام معصوم گرد آییم و کلام او را اطاعت کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه  در سپاه امام سجاد علیه السلام افزود: اگر کسی بگوید اطلاح‌طلب هستم و ولایت فقیه را هم قبول دارم و این صحبت ها را بکند یا ولایت فقیه را نفهمیده یا نگاه او به ولایت نگاه مردم کوفه به امام حسین(ع) است.

حجت الاسلام و المسلمین پولادی با اشاره به اینکه اصلاح‌طلب ها اگر ولایت فقیه را قبول دارید اکنون ولی امر شما نظرش چه چیزی است؟، اظهارداشت: حضرت آقا به صراحت عنوان کردند ما در بحث کشور افغانستان معتقدیم یک دولت فراگیر مردمی که مورد نظر مردم باشد حمایت خواهیم کرد و تفاوت بین طالبان، داعش، القاعده و امثال آنها است.

وی با بیان اینکه ما امروز نسبت به طالبان تا زمانی که از این عملکردی که اکنون شروع کرده اند خلاف آن را ندیده ایم قصاص قبل از جنایت نمیتوانیم داشته باشیم، افزود: قطعا طالبان امروز با 20 سال پیش متفاوت خواهد بود، اما اگر یک روزی خلاف آن را عمل کردند تکلیف مشخص است و با کسی تعارف نداریم.

حجت الاسلام و المسلمین پولادی با بیان اینکه در کشور عراق دولتی رسمی این کشور از ما دعوت کرد و درخواست کمک داشت حضور پیدا کردیم، افزود: دولت مرکزی سوریه بصورت رسمی از ما دعوت کرد و کمک خواست که به اذن ولی حضور پیدا کردیم و امروزه اشرف غنی یا حامد کرزی از ما کمک نخواستند.

ارسال نظرات