نخبه بسیجی در گفتگو با بسیج؛

بسیج زمینه رشد و پیشرفت علمی را برای نسل جوان هموار می کند

نخبه بسیجی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بسیج زمینه رشد و پیشرفت علمی، معنوی، اخلاقی و اسلامی را برای نسل جوان هموار می کند.
کد خبر: ۹۳۷۲۴۲۳
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، نخبه های بسیجی در هر زمانی،  در هر شرایطی و در هر سنی  با جهاد علمی به دنبال خدمت به انقلاب هستند به همین جهت به سراغ یکی از نخبه های بسیجی شهرستان لردگان رفتیم تا گفتگویی با وی داشته باشیم.

لطفا خودتان را معرفی کنید؟

اینجانب محمدرحمانی پور، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی و دانشجوی دکتری ادبیات هستم.

از چه زمانی وارد بسیج شده اید؟

بنده فعالیت های بسیجی را از سال ۶۵ شروع کرده و پرونده اعزام تکمیل نموده؛ اما به علت کمی سن اجازه اعزام ندادند. از سال ۷۹  افتحار فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج شهید اشرفی روستای بردبر از توابع شهرستان لردگان (خانمیرزا)به اینجانب واگذارشد و تاکنون دراین سنگر خادم مردم هستم و افتخار نوکری مردم را دارم.

بزرگترین دستاورد و افتخار شما چیست؟

بسیج سراسر افتخار است، اما دراین مدت نیز با برگزای کلاس های تقویتی برای دانش آموزان پشت کنکوری و فراهم کردن زمینه های رشد جوانان در روستاهای هرمو، بردبر، دهنوبردبر، صالحات، زرین درخت، همچنین جذب جوانان  انقلابی دربسیج، تربیت نیروهای تراز انقلاب طوری که حدود ۳۷ نیروی انقلابی پاکار تراز انقلاب جذب نیروهای انتظامی، حوزه و دانشگاه فرهنگیان شده است که از بهترین نیروهای بسیجی هستند، به علاوه سه نفر از این افراد در حال حاضر فرمانده پایگاه هستند و در آنجا نیز جزو موفق ترین ها می باشند،  تشکیل کلاس های شجره طیبه ی صالحین و کلاس های قرآن و احکام در کانون قرآنی که حاصل آن تربیت و رشد علمی _ معنوی دو قاری برتر در استان است.

درسال ۱۳۹۳ مفتخر به کسب لوح افتخار سازمانی کشوری شدیم که عنوان موفق ترین رده سازمان بسیج مستضعفین را کسب کردیم و در سال ۹۴ و ۹۵ نیز در سپاه حضرت قمر بنی هاشم چهارمحال و بختیاری به این افتخار دست پیدا کردیم.

همچنین در سال ۹۱  موفق به کسب موفق ترین  پایگاه درسطح استان شده ایم،  درسال ۹۷ عنوان برترین مربی را کسب نموده و از زمان پیدایش ویروس منحوس کرونا در خط مقدم وکنار مدافعان سلامت ایستاده ایم و با راه اندازی ایستگاه سلامت در ورودی روستاها و درکنار گروه های جهادی شهرستان در خط مقدم‌مبارزه با این ویروس بوده ایم.

اما سخن پایانی؟

با توجه به تجربه ای که در این سال های طولانی از بسیج به دست آورده ام جوانان شهرستان های لردگان و خانمیرزا را به حضور بیشتر و فعالانه در بسیج دعوت می کنم، قطعا بسیج زمینه رشد و پیشرفت علمی، معنوی، اخلاقی و اسلامی را برای نسل جوان هموار می کند.

 

ارسال نظرات