فرماندار شهرستان فارسان:

20 درصد از واجدین شرایط در شهرستان فارسان واکسینه شدند

مرداس طاهری در جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان فارسان از واکسینه شدن حدود 20درصد واجدان شرایط در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۲۴۶۹
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛فرماندار شهرستان فارسان در جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان فارسان گفت: با توجه به اینکه شرایط شهرستان فارسان از لحاظ شرایط کووید 19 متأسفانه قرمز بود تأکید داشتیم بر پیگیری، نظارت و رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی در همه مجموعه‌های شهرستان ازجمله کسبه، مناطق گردشگری، تفریحگاه‌ها، سالن‌های ورزشی، ممنوعیت ترددها و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مجموعه دستگاه‌های اجرایی از طریق اکیپ بازرسی و نظارت شهرستان که به لطف خدا این پیگیری ها اثر بخش خواهد بود.

طاهری اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که در دستور کار ستاد مبارزه با کرونا شهرستان قرار دارد بحث واکسیناسیون همه اقشار مختلف می‌باشد که همه دستگاه های اجرایی از جمله شبکه بهداشت، سپاه و بسیج، هلال احمر و ... برای تسریع واکسیناسیون بسیج شده و هرکدام به هر نحوی آنچه در توان دارند انجام خواهند داد.

وی تصریح کرد: واکسیناسیون  عمومی در 5 نقطه از شهرستان در حال انجام می‌باشد و تاکنون حدود 20 درصد از واجدین شرایط دریافت واکسن دُز اول را دریافت نموده‌اند و 12 درصد از آن‌ها هر دو دُز واکسن را دریافت نموده‌اند و امیدواریم با توجه به سرعت گرفتن امر واکسیناسیون به‌زودی همه شهرستان واکسینه شوند.

طاهری، استقبال از تزریق واکسن کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را مهم‌ترین راه پیشگیری از ابتلا به کرونا ذکر کرد و یادآور شد: اگر چنانچه مردم رعایت کنند از این پیک بسیار سخت نیز عبور خواهیم کرد.

 

ارسال نظرات