خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شیروان از آماده سازی برای تهییه و توزیع 800 بسته کمک مومنانه در مناطق محروم به همت جهادگران و خیرین شهرستان در شیروان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۲۴۸۶
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه شیروان در محل مسجد جامع شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری تمامی ادارات و نهاد هایی که سپاه و بسیج  را در امر تهیه این بسته های کمک مومنانه همراهی کرده اند ، خداقوت و خسته نباشید گفت و افزود : با توجه به فراگیری بیماری کرونا در سراسر کشور و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای مواسات و همدلی و کمک های مومنانه به اقشار آسیب پذیر، سپاه شیروان، کمیته امداد، دفتر امام جمعه همراه با خیرین خدماتی را در قالب بسته های کمک مومنانه ارائه داده است .

سرهنگ پاسدارعباسعلی ریحانی در ادامه این طرح نسبت به ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری بین مردم گفت : گره زدن خیر و احسان با مفاهیم انسانی و دینی از انگیزه های این طرح است و تمام تلاش دست اندر کاران این طرح این است که بستر کمک رسانی به مناطق محروم و کم تر برخوردار فراهم کنند.

در ادامه این جلسه امام جمعه شهرستان با اشاره به تهیه نذورات مردمی در ماه محرم وصفر،از آماده سازی آنها برای ارسال به سمت نیازمندان آبرومند خبر داد و ابراز داشت : بیش از 800 بسته کمک مومنانه در این رزمایش که با عنوان « احسان حسینی » نام گذاری شده است به محرومین اهداء خواهد شد و برادران و خواهران جهادگر در طرح سلامت شهید قاسم سلیمانی با آموزش نحوه کنترل و مقابله با ویروس منحوس کرونا نیز در کنار این بسته ها به مردم خدمات رسانی خواهند کرد .

حضرت حجت الاسلام والمسلمین حسیت تکمیلی افزود: از همه خیرین و افرادی که تمکن مالی دارند تقاضا داریم در اجرای این قبیل برنامه‌ها یاریگر افراد آسیب دیده از بیماری کرونا باشند.

وی در پایان از حمایت های فرمانده سپاه، کمیته امداد، بسیجیان جهادگر، سایر مسئولین مشترک در این رزمایش و همچنین افرادی که در تهییه و اجرای این طرح سهیم بوده تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها