خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام:

کسانی که آگاهانه به دین ضربه می زنند در خسرانند/ مواسات و کمک های مومنانه از توصیه های قرآن است

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه در کار خیر سرعت از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: این اقدامات زیبا در طرح مواسات و کمک های مومنانه در قران بسیار بر آن تاکید شده و جزو توصیه های قران است.
کد خبر: ۹۳۷۲۵۲۲
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، حجت الاسلام والمسلمین «غلامحسین نوفرستی» قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان امروز(22 شهریور) در مراسم توزیع 114 بسته مواد غذایی نیروی انتظامی خراسان جنوبی بین محرومان، اظهار داشت: جامعه ما به واسطه تقوا و ایمان و توصیه هایی که در فرهنگ ایمانی و دینی داریم، این زمینه ها فراهم است.

 

وی با بیان اینکه در سیر کمال اولین قدم شناخت است، اظهارداشت: وقتی انسان معرفت و شناخت پیدا کرد باید وارد عمل شود.

 

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه افرادی که ایمان و عمل صالح را می دانند اما حاضر نیستند عمل کنند و حتی آگاهانه به دین ضربه می‌زنند، اینها در خسران هستند، گفت: فضای عالم با اقدام و پیام امام حسین(علیه السلام) در عاشورا تغییر کرد و امروز می بینیم که سالانه میلیون ها نفر به زیارت امام حسین(علیه السلام) می روند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام با اشاره به اینکه در کار خیر سرعت از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: این اقدامات زیبا در طرح مواسات و کمک های مومنانه در قران بسیار بر آن تاکید شده و جزو توصیه های قران است.

 

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی به دلیل تقوا و ایمان بالای و سرعت در اقدام و عمل که داشت، نزد خداوند جایگاه ویژه ای گرفت که هرگز از دلها خارج نخواهد شد، گفت: در موضوع کربلا  افرادی که لیاقت داشتند و امام را همراهی کردند بسیار زیبا درخشیدند و امروز هم نامشان به نیکی در تاریخ یاد می شود و خواهد شد.

 

حجت الاسلام «محمدرضا عبدالهی» رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در مراسم آغاز توزیع 114 بسته کمک های مومنانه انتظامی استان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی خراسان جنوبی در بحث مواسات و همدلی همانند دیگر فرامین مقام معظم رهبری، به دعوت ایشان به این مواسات لبیک گفت، اظهارداشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 5 مرحله توزیع بسته کمک های مومنانه بین نیازمندان توزیع شده و این ششمین مرحله است.

 

وی با بیان اینکه در اولین مرحله از طرح مواسات حدود 355 بسته مواد غذایی تهیه و بین خانواده های کم بضاعت توزیع شد، گفت: مرحله دوم 114 بسته و مرحله سوم 362 بسته و مرحله چهارم 110 بسته مواد غذایی بین نیازمندان توزیع شد.

 

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در مرحله پنجم حدود هزار غذای گرم و 38 کارت اعتباری برای کمک هزینه خانواده های نیازمند تهیه و بین نیازمندان توزیع شد، ادامه د اد: در ششمن مرحله مواسات و همدلی، 114 بسته مواد غذایی به ارزش 40 میلیون تومان تهیه شده که بین محرومان توزیع می شود.

 

حجت الاسلام عبدالهی افزود: این بسته ها شامل روغن، برنج، چای، رب و شکر است که همه اینها با کمک های جمع آوری شده از سوی کارکنان نیروی انتظامی خراسان جنوبی تهیه شده است.

 

انتهای پیام/

شبستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار