مسئول روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه مالک اشتر:

برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم در ناحیه مقاومت بسیج سپاه مالک اشتر مشهد

مسابقات مقدماتی قرآن کریم از همکاران و سربازان وظیفه در رشته های حفظ، مفاهیم، ترتیل،تحقیق و اذان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۲۵۳۳
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی؛ پاسدارسیدمحمدحسینی مسئول روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه مالک اشتر در گفت وگو  با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از برگزاری مسابقات مقدماتی قران کریم ویژه پایوران رسمی و وظیفه در رشته های حفظ ،مفاهیم ،ترتیل،تحقیق و اذان خبر داد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را مانوس شدن کارکنان و بهره مندی آنان از مفاهیم قرآنی دانست و یادآور شد: انس با قرآن موجب خودسازی، از بین رفتن خودبینی، حب به دنیا وصفات زشت میشود زیرا قرآن کریم اینگونه صفات ناپسند را محکوم کرده است.

وی خاطر نشان کرد: این مسابقات بارعایت دستورالعملهای بهداشتی و کرونایی برگزار و طی مراسمی از برگزیدگان تقدیر و اسامی منتخبان جهت شرکت در مراحل تکمیلی به سپاه استان ارسال  شد.

در مرا سم اختتامیه این مسابقات حجت الاسلام علی نوروزی؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مالک اشتر، قرآن را کتاب نور و هدایت دانست و گفت: اگر در مسیر زندگی انسان چراغ هدایت باشد انسان به کمال خواهد رسید و هدف از برگزاری اولین جلسه قرارگاه قرآنی نور تلاش در جهت گسترش معارف قرآنی و دستورات قرآن و دینی است.

وی افزود: اگر در برنامه‌های معنوی مانند فعالیت‌های قرآنی انسجام، هم افزایی و هم گرایی ایجاد شود برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی با کیفیت و اثرگذار اجرا خواهد و باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی در نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در سطح جامعه باعث سعادت امت اسلامی خواهد بود.

وی ضمن تاکید بر اجرای برنامه‌های مفید و اثربخش برای بالا بردن سطح معلومات قرآنی کارکنان و خانواده ها، افزود: هرچه قدر می‌توانیم باید در جهت آموزش قرآن و مفاهیم قرآنی کارکنان و خانواده‌ها گام برداریم.

این مقام مسئول اضافه کرد: برنامه‌های آموزشی در قالب آموزش روانخوانی، تجوید، مفاهیم و اجرای مسابقات، حفط قرآن و دیگر برنامه‌ها باید در راس امور قرار گیرد.
 

مسئول نماینگی ولی فقیه در ناحیه مالک اشتر مشهد اظهار کرد: این کتاب الهی برنامه مدون برای زندگی انسان است و انسان هرچه قدر از آب این دریای بیکران الهی سیراب شود به همان مقدار آرامش روحی و روانی کسب خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها