خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه مرودشت گفت: داستان هر شهیدی میتواند برای چندین نسل الگوبرداری داشته باشد.
کد خبر: ۹۳۷۲۵۵۰
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به همت خادمین شهدای پایگاه بسیج حضرت ثامن الائمه حوزه مقاومت بسیج حضرت جواد الائمه (ع) درودزن، یادواره شهدا با حضور حداکثری و پرشور مردم دهستان درودزن در روستای بیزجان برگزار شد.

سرهنگ نصیبی فرمانده سپاه ناحیه مرودشت در این یادواره گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی سعی در به فراموشی سپردن یاد و نام شهدا در بین جوانان و نوجوانان کشور ماست. اما غافل از این هستند که تاریخ ما پر است از «حنظلة بن ابی عامر» هاست. که در بعد میان عقل و احساس، مبحث عشق و معامله با خدا را پذیرفتند.
او افزود: داستان هر شهیدی میتواند برای چندین نسل الگوبرداری دارد. شهدایی که در چنین خانواده هایی که عمدتا همه شما میدانید با تحمل سختی ها و رنج ها فرزندان خود را پرورش دادند ولی وقتی بحث جهاد فی سبیل الله به میان آمد با شوق فراوان جگرگوشه های خودشان را روانه میدان دفاع از انقلاب اسلامی کردند. و همین جان فشانی ها باعث شد تا انقلاب اسلامی ایران بعد از ۱۴۰۰ سال پرچم ثقل علوی را بالا ببرد تا جریان نهضت انتظار با رهبری پیامبر گونه امام خمینی کبیر (ره) بتواند ایجاد بکند، لبیک گفتند و همراهی کردند.
 نصیبی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی از بدو تشکیل انقلاب به لطف خدا، عنایت خاص امام زمان (عج)، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و میدان داری شما مردم با تمام کینه توزی و دشمنی های دشمن مقابله کرده است.
وی تاکید کرد: شهدای ما همیشه خطوط قرمز انقلاب و اسلام را رعایت می کردند و هیچ وقت از پاسداری این انقلاب کوتاهی نمی آمدند، همه ما باید همواره نسبت به حفظ دستاورد های انقلاب توجه داشته باشیم و همیشه خود را در مسیر شهدا قرار دهیم و مراقب توطئه و مکر دشمنان باشیم چون دشمنان به دنبال اختلاف در بین آحاد ملت ایران است.
او در پایان از حضور گسترده مردم شهید پرور دهستان درودزن به ویژه اهالی روستای بیزجان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها