فرمانده سپاه ملکان:

امروز دفاع در عرصه سلامت هماننددفاع در عرصه مقاومت است

تبریز- فرمانده سپاه ملکان از آمادگی سپاه و بسیج برای کمک رسانی به کادر درمان این شهرستان خبر داد و گفت: امروز دفاع در عرصه سلامت هماننددفاع در عرصه مقاومت است.
کد خبر: ۹۳۷۲۵۶۷
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر اسفندیاری در دیدار با رئیس و کادر درمانی بیمارستان فارابی ملکان ضمن قدردانی از آن ها افزود: ویروس کرونا ویروسی منحوس و مرگبار است که متأسفانه جهان را درگیر خودکرده است  وایران اسلامی نیز همانند سایر کشورهای جهان هدف این دشمن نامرئی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: امروز بیمارستان ها و مراکز درمانی در صف مقدم جبهه مقابله با کرونا قرار دارند و تهمه تلاش خود را برای خدمت رسانی به بیماران به کار گرفته و با تلاشی بی وقفه شب و روز مشغول خدمت رسانی هستند و این مجاهدت جای بسی قدردانی دارد.

اسفندیاری در ادامه با درود به روان پاک شهدای عرصه سلامت بیان کرد: قطعاً پزشکان ،پرستاران وسایر کادر درمانی که در عرصه سلامت و خدمت رسانی به بیماران تلاش کرده و بواسطه خدمت رسانی به بیماران کرونائی خود نیز گرفتار کرونا شده و از دنیا رفته اند اجر شهید را خواهند داشت و خداوند ایشان را درجمع شهدای اسلام محشور خواهد کرد.

ارسال نظرات