خبرهای داغ:
نهاوند-فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین همه دستگاه‌ها باید پای کار باشند، گفت: امیدواریم با کمک آموزش و پرورش تربیت جوان و مدیر مومن انقلابی را که از اهداف مهم طرح شهید بهنام محمدی است، از سطح مدارس شروع کنیم.
کد خبر: ۹۳۷۲۵۷۲
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲

تربیت جوان و مدیر مومن انقلابی از اهداف مهم طرح شهید بهنام محمدیبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مختاری در در جلسه هماهنگی طرح شهید بهنام محمدی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات فعالان این طرح اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس فاصله‌ای میان دانش‌آموزان و معلمان و مدرسه افتاد اما به لطف خداوند در شهرستان نهاوند در بستر شبکه شاد اتفاقات خوبی رخ داد.

وی با بیان اینکه با تعطیلی مدارس شاهد حضور عظیم دانش‌آموزان در فضای مجازی بودیم، افزود: این در حالی بود که با وجود فعالیت گسترده شبکه‌های معاند شاهد پخش شبهه‌های دینی و اعتقادی و فعالیت گسترده علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز هستیم .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: امروز همه ما وظیفه داریم ورود کنیم و مدیریت کنیم و نگذاریم شکاف بین نسل جدید و قدیم ایجاد شود چراکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند تربیت ۸ میلیون جوان مدیر جهادی و انقلابی را از مدارس شروع کنیم .

وی با بیان اینکه طرح شهید بهنام محمدی از جمله طرح‌های بسیار خوب تربیتی است، ابراز داشت: این طرح با همکاری آموزش وپرورش و بسیج دانش آموزی سپاه در سطح مدارس هدف اجرایی می‌شود.

مختاری عنوان کرد: طرح شهید بهنام محمدی از سال ۱۳۹۷ در نهاوند شروع و امروز ۱۲ مدرسه در سطح شهرستان نهاوند در حال برگزاری طرح شهید بهنام محمدی هستند که امید داریم در سال آینده تعداد بیشتری مدارس به طرح اضافه شوند .

وی با اشاره به اهداف این طرح برای رساندن دانش‌آموزان به مرحله انقلابی بودن؛ تبدیل شدن به یک عالم عاقل و اهل فکر، مهذب و دین‌مدار شدن، انقلابی آگاه، توانمند و کار آمد و بلند همت با نگاه تمدنی را از اهداف طرح شهید بهنام محمدی برشمرد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین همه دستگاه‌ها باید پای کار باشند و آموزش و پرورش را یاری دهند، افزود: امروز در شهرستان نهاوند بیش از ۳ هزار معلم و ۲۵ هزار دانش‌آموز داریم و امید داریم با کمک آموزش و پرورش بتوانیم تربیت جوان و مدیر مومن انقلابی را که از اهداف مهم طرح شهید بهنام محمدی است، از سطح مدارس شروع کنیم و بتوانیم در راستای گام دوم انقلاب اسلامی اقدام موثری انجام دهیم .

در پایان این مراسم از خانم فاطمه میرزایی که حائز رتبه برتر در اولین کنگره شهدای دانش آموز شده بود تقدیر به عمل آمد‌.

انتهای پیام/

ارسال نظرات