مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج):

ولايت فقيه عامل حرکت انقلاب اسلامي ايران است/ دشمنان به دنبال دور کردن مردم از گفتمان امام هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت:ولايت فقيه عامل حرکت انقلاب اسلامي ايران است.
کد خبر: ۹۳۷۲۶۴۷
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دامغان در حسینیه شهدای گمنام سپاه ناحیه شهرستان دامغان با اشاره به گستردگی مکتب سید الشهدا (ع) اظهار کرد: مکتب سید الشهدا (ع) سفره های علمی و عملی پهن کرد و مردم را به حقیقت اسلام ناب محمدی رساند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با توجه به مباحث روز بیان کرد: دشمنان و معاندان به دنبال دور کردن مردم از گفتمان امام و انقلاب هستند، به لطف خداوند متعال، رهروان امام و با فعالیت های شما هادیان سیاسی و مبلغین، مردم با حضوری پرشور به گفتمان انقلاب رای دادند.

حسینی دیباجی با اشاره به اقتدار انقلاب اسلامی و تلاش جبهه استکبار برای مهار انقلاب گفت: دشمنان ستون های انقلاب «دین و اسلام»، «ولایت»، «اقتدار و اتصال بین ولایت و مردم» و «روحیه انقلابی» را مورد هدف قرار داده اند.

او با اشاره به مورد اول از ستون های انقلاب تصریح کرد: موتور حرکت انقلاب دین و اسلام می باشد و ما باید با تقویت معنویت این ستون را حفظ کنیم.

حسینی دیباجی عامل حرکت انقلاب را ولایت دانست و گفت: ما باید در تبیین ولایت مداری تلاش و شبهات را رفع کنیم، همانگونه که شهید سلیمانی تنها راه سعادت را تبعیت از این انسان حکیم «مقام معظم رهبری» بیان کرده بودند.

او با اشاره به اقتدار مردم و حرکت انقلاب گفت: یکی از توصیه های مقام معظم به دولت سیزدهم برقرای حس اعتماد مردم به مسئولین می باشد و حضور مردم در هر عرصه ای باعث عدم آسیب به ولایت می شود.

حسینی دیباجی بعد سلبی انقلاب را چهارمین هدف دشمن برشمرد و افزود: روحیه استکبار ستیزی و روحیه جهادی و انقلابی اهداف دشمن را خنثی می کند.

او ضمن تقدیر از حجت الاسلام صیدانلو و آرزوی موفقیت برای ایشان و حجت الاسلام قربانی بیان کرد: «هدایت فکری ومعنوی»، «هدایت سیاسی»، «غمخواری و خدمت رسانی» از وظایف یک نمایندگی در سپاه می باشد.

آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان برگزار و حجت الاسلام ابوالقاسم قربانی به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه دامغان معرفی و از تلاش های حجت الاسلام مهدی صیدانلو مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه ناحیه دامغان تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار