آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان، با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در محل حسینیه شهدای گمنام ناحیه دامغان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۲۶۴۸
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان، با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، جانشین فرمانده سپاه ناحیه دامغان، فرمانده هان وجمعی از پیشکسوتان سپاه، مسئولین شهرستان دامغان و روحانیت در محل حسینیه شهدای گمنام سپاه ناحیه شهرستان دامغان برگزارشد.

حجت الاسلام مهدی صیدانلو مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه دامغان در این مراسم گزارشی از فعالیت های مجموعه سپاه در انتخابات 1400 را بیان کرد و گفت: نمایندگی ولی فقیه در بصیرت افزایی و ارتقا معنویت نقش بزرگی دارد.

صیدانلو گفت: بخشی از فعالیت های ما در حوزه نمایندگی سپاه ناحیه دامغان ارتباط مداوم و مستقیم با ائمه جمعه، حوزه علمیه خواهران و برادران بود که ثمره این تلاش و تکاپو برگزاری بیش از 1000 جلسه حضوری بصیرتی با سخنرانی 87 نفر از هادیان سیاسی و ارائه 90 کلیپ بصیرتی و روشنگری در زمان انتخابات 1400 بود.

حجت الاسلام ابوالقاسم قربانی مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه دامغان در این مراسم بیان کرد: همه ما باید در امر هدایت و روشنگری اهتمام ویژه ای داشته باشیم و با روحیه طلبگی و تعامل و مشورت در سپاه خدمات ارزنده ای را انجام دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید محسن دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن تقدیر از تلاش های مجاهدانه حجت الاسلام مهدی صیدانلو و آرزوی توفیق روزافزون برای ایشان، حجت الاسلام ابوالقاسم قربانی را به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان منصوب و برای ایشان در این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها