خبرهای داغ:

ویژه برنامه قرار بی قرارها در گلزار شهدا سرخه برگزار شد

به همت بسیجیان پایگاه حضرت آسیه (س) ویژه برنامه قرار بی قرارها با هدف انس و الفت با شهیدان در گلزار شهدا سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۲۶۵۶
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

یکی از بزرگترین نعمت های الهی بر جامعه‌ی اسلامی ما، وجود مردان شجاع و جوانان فداکاری است که از پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز، در مقابل دشمنان انقلاب سینه سپر کرده‌اند و با جان و خون خود، اسلام و انقلاب و راه خدا را نصرت بخشیده‌اند.

برپایی مجالس بزرگداشت شهدای بی بدیل هشت سال دفاع مقدس، یک وظیفه الهی است . این اجرای تکلیف که با هدف عینیت بخشی به فلسفه وجودی فرهنگ ایثار و شهادت صورت می گیرد، یکی از ابزارهای اصلی رویارویی با جنگ نرم دشمنان و ترویج روحیه خودباوری و شجاعت دینی، در میان جوانان است.

یاد کردن مداوم از همه ی شهدایی که به شکل مختلف برای دفاع از اسلام، میهن و مردم، به درجه ی عظیم شهادت نایل شده اند، موجب گرایش بیش از پیش نوجوانان و جوانان به سوی راه نورانی ایثار، شهادت و کشف هویت دینی، خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ ویژه برنامه قرار بی قرارها با هدف تجید پیمان با شهدا و آرمان های شهیدان به صورت هفتگی به همت پایگاه های بسیج سرخه با حضور خادم الشهدا، بسیجیان و عموم مردم شهید پرور شهرستان و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

این برنامه به همت بسیجیان پایگاه حضرت آسیه (س) و با مداحی عباس پیوندی مداح اهل بیت عصمت و طهارت برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها