پایان کار تصویر برداری مستند روستای قرآنی در تفت

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی تفت گفت: کار تصویر برداری مستند روستای قرآنی اسلامیه تفت برای پخش در شبکه سراسری قرآن و معارف سیما به پایان رسید.
کد خبر: ۹۳۷۲۶۶۲
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، احمد ذاکری رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی تفت گفت: با توجه به انتخاب روستای اسلامیه شهرستان تفت در بین سه روستای برگزیده قرآنی استان یزد در قالب طرح ملی «انتخاب روستای قرآنی ایران»، ساخت مستند این روستا از سوی شبکه قرآن و معارف سیمای جمهوری اسلامی ایران در دستور کار قرار گرفت که پس از دو روز کار ساخت مستند قرآنی به پایان رسید و پس از تدوین در شبکه سراسری قرآن پخش می‌شود.

او افزود: سیدجعفر جعفری اولیا به عنوان تهیه کننده، روژیا یغمایی کارگردان و تصویربردار، حسین کارگر بیده مدیر صدابرداری، علی اولیا به عنوان تدوین‌گر، مائده طاهری دستیار تدوین و فاطمه امینی به عنوان راوی عوامل ساخت این مستند قرآنی را تشکیل می‌دهند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت هدف از ساخت این مستند را ترویج فعالیت‌های قرآنی در روستا به عنوان مهمترین عامل صیانت از فرهنگ اسلامی ایرانی و حفظ و حراست از سرمایه اجتماعی روستا و شناسایی و ارتقای فعالیت‌های موجود که غالباً به صورت مردمی و خودجوش صورت می‌گیرد، اعلام کرد.
ارسال نظرات