پیام تسلیت فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پی عروج آسمانی فرمانده یگان امنیت سپاه روح الله؛
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پی عروج آسمانی فرمانده یگان امنیت سپاه روح الله پیام تسلیتی صادرد کرد.
کد خبر: ۹۳۷۲۶۷۸
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پی عروج آسمانی فرمانده یگان امنیت سپاه روح الله پیام تسلیتی صادرد کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

عروج آسمانی سرهنگ پاسدار داود میرزایی فرمانده یگان امنیت سپاه روح الله استان مرکزی که زندگی و حیات با برکتشان سرشار از مجاهدت و فداکاری در راه خدمت به نظام اسلامی و امت اسلام بود موجب تاسف و تالم فراوان گردید.

کارنامه درخشان و افتخار آمیز سرهنگ پاسدار داود میرزایی سراسر از مجاهدت در راه خدا، ساده زیستی،دلسوزی ، پشتکار فراوان ، شجاعت، تیزبینی، قانون مندی، دقت، تلاش برای اعتلای نظام اسلامی، دفاع از امنیت و صیانت همه جانبه از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی وی را در تراز فرماندهی الگو، خوش فکر ، پایکار و برتر برای پاسداران و خدمتگزاری شایسته در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی ساخته بود.

مطیع امر ولایت و دوستدار واقعی ولایت بودن، اهتمام برای تحقق فرمایشات رهبری، برخورداری از عزت نفس، دارای روحیه ایثار و اخلاص در رفتار، سخت کوشی و تیزبینی، حساسیت در اصول انقلاب اسلامی و داشتن پیشتکار قوی برای انجام مسئولیت ها و ماموریت ها ویژگی های برجسته آن فرمانده به عرش پیوسته بود.

حاج داود میرزایی در طی دوران مسئولیت های مختلف از جمله فرماندهی گردان تکاور در شمالغرب، جانشین فرماندهی تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله، فرمانده یگاه امنیت سپاه روح الله و در سایر مسئولیت های دیگر خدمات شایسته و بارزی به امت اسلام، جامعه اسلامی به یادگار گذاشت و همواره منشا خدمات و برکات فروانی بود ؛ بی شک نام و خاطره آن عزیز به عرش پیوسته برای همیشه زنده و روشنی بخش راه خطیر نسل‌های امروز و فردای نهاد مقدس و مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بلکه خیل عظیم جوانان غیور و غیرتمند این سرزمین خواهد بود.

اینجانب فقدان این پاسدار رشید اسلام را محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده معزز و همرزمان گرامی ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فرمانده گرانقدر، رفعت جایگاه و علو درجات و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و شهدای کربلا و برای بیت شریف ، یادگاران معزز و همکاران و همرزمان گرانمایه وی عزت و ثبات قدم در تداوم راه آن جانباز سرافراز را مسئلت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی

انتهای پیام/

ارسال نظرات