به همت بسیجیان حوزه حضرت زینب (س) همایش نماز جماعت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر اجرائی امام جمعه محترم شهرستان در مسجد آیت الله حجتی روستای تمرگ برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۲۷۳۷
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

برگزاری همایش نماز جماعت در شهرستان هرسینبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت نبی اکرم (ص)استان کرمانشاه ، به همت بسیجیان پایگاه شهیده ناهید فاتحی کرجو شهرستان هرسین ، به مناسبت شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها و در راستای افزایش اقبال عمومی به شرکت نماز جماعت همایش نماز جماعت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر اجرائی امام جمعه محترم شهرستان هرسین و استادیار حلقه های صالحین در مسجد آیت الله حجتی روستای تمرگ برگزار شد.

دکتر محمد حسین اجرائی در این مراسم با اشاره به احادیثی در باره فضیلت شرکت در نماز جماعت بیان کرد: سزاوار نیست همسایه مسجد صدای اذان را بشنود و نماز جماعت برگزار باشد اما نماز را در خانه بخواند.

وی در ادامه افزود: وجود دو مسجد در روستای تمرگ یک فرصت استثنایی برای همه اهالی روستا جهت شرکت در نماز جماعت است چون بر طبق روایت همسایه مسجد تا چهل منزل از هر چهار طرف مسجد را شامل می شود، بنابراین همه اهالی روستای تمرگ از هر طرف همسایه دو تا مسجد محسوب میشوند و مشمول روایت هستند .

امام جمعه محترم شهرستان در ادامه برخی از مصائب حضرت رقیه سلام الله علیها و کیفیت شهادت ایشان را بیان نمود و به ذکر مصیبت پرداخت.

از جمله برنامه های دیگر این مراسم اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و مداحی توسط مداح اهل بیت کربلایی فرهاد رضایی بود.

گروه جهادی شهید سلیمانی پایگاه شهیده ناهید فاتحی کرجو ، در این مراسم به نیت شادی روح جهاد گر پاسدار سرهنگ کامران هزار خانی خدمت نموده و کلیه تدارکات و پذیرایی و خدمات دیگر مراسم را انجام داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات