نیاز آموزش و پرورش به یک رسانه مطلع، منصف و درستکار

شاهرود_مدیر آموزش و پرورش شاهرود گفت: آموزش و پرورش به یک رسانه مطلع، منصف و درستکار نیاز دارد و خبرگزاری پانا ظرفیت تبدیل شدن به چنین رسانه‌ای را دارد.
کد خبر: ۹۳۷۲۷۴۱
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، سیدمحمد موسوی در جمع خبرنگاران پانا شاهرود در سالن اجتماعات این مدیریت ضمن خوشامدگویی و آرزوی سلامتی برای دانش آموزان خبرنگار، از فعالیت خوب و مستمر آن‌ها در انعکاس اخبار شهرستان قدردانی نمود.
مدیر آموزش و پرورش شاهرود نیاز آموزش و پرورش به یک رسانه مطلع، منصف و درستکار را ضروری خواند و تصریح کرد: خبرگزاری پانا ظرفیت تبدیل شدن به چنین رسانه‌ای را دارد.
او در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص مشکلات ثبت نام دانش آموزان در مدارس هیئت امنایی گفت: هیچ دانش آموزی به علت عدم تمکن مالی از تحصیل در این مدارس محروم نشده و دریافت شهریه با رضایت اولیا صورت می‌گیرد، لیکن عدم ثبت نام دانش آموزان در برخی مدارس هیئت امنایی، مربوط به نداشتن نمره تراز مناسب در یک یا چند رشته است.
حسن الله احمدی در خصوص واریز سرانه مدارس که سوال یکی از خبرنگاران حاضر در این نشست بود، گفت: حمایت از مدارس، از طریق واریز سرانه آن‌ها مطابق دستورالعمل صورت می‌گیرد و در شرایط خاص سال گذشته و امسال، سرانه بهداشتی از اهمیت ویژه تری برخوردار است.
علی اصغر رضایی معاون آموزش ابتدایی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از نحوه کیفیت بخشی به شیوه‌های تعلیم و تربیت پرسیده بود؛ انتصاب مدیران آگاه و کاردان، تشکیل گروه‌های آموزشی و حلقه‌های علمی با استفاده از ظرفیت معلمان توانمند و برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی توانمند سازی معلمان در فضای مجازی و نرم افزار‌های چندرسانه‌ای را از جمله اقدامات انجام شده در این راستا برشمرد.
هادی عامریان معاون آموزش متوسطه، سوال دانش آموز خبرنگار دیگری را که جویای علت دخالت آموزش و پرورش در فرآیند هدایت تحصیلی دانش آموزان بود اینگونه پاسخ داد: علاقه و استعداد دانش آموزان در کنار هم ملاک انتخاب رشته تحصیلی است و آموزش و پرورش نمی‌تواند اجازه دهد دانش آموزی که فاقد حد نصاب علمی لازم برای ورود به یک رشته است، صرفا بر حسب علاقه به آن رشته وارد شود.
در پایان این نشست؛ با اهدای لوح سپاس و هدایا از خبرنگاران فعال خبرگزاری پانا تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها