فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ:

فعالیت 47 مرکز واکسیناسیون بسیج در تهران بزرگ

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ از فعالیت 47 مرکز تجمیعی واکسیناسیون بسیج در تهران خبر داد و گفت: این مراکز همه روزها حتی روزهای تعطیل فعال هستند.
کد خبر: ۹۳۷۲۷۵۵
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ؛ سردار حسن حسن زاده، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در مراسم راه اندازی مرکز واکسیناسیون خودرویی در ورزشگاه آزادی، بیان داشت: پیرو فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه همه نهادها و دستگاه‌ها برای برنامه مقابله کرونا در این مقطع خاص حضور داشته باشند و تاکید ایشان بر حضور بسیج و بسیجیان در همه عرصه‌های مقابله با کرونا، سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) برنامه‌های متنوع و متفاوتی را در تهران بزرگ قرار داده است.

وی ادامه داد: اولین موضوعی که قرار شد به آن بپردازیم بحث تشدید فعالیت‌های مربوط به واکسیناسیون است. در سطح تهران 42 مرکز واکسیناسیون و 5 مرکز واکسیناسیون خودرویی  داریم که امروز در مرکز خودرویی ورزشگاه آزادی هستیم.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ افزود:‌ قرار شده اولا در تمام روزها حتی روزهای تعطیل این مراکز با تمام ظرفیت فعال باشند؛ ضمن اینکه حتما ظرفیت تمام مراکز خودرویی و واکسیناسیون را به حداکثر می‌رسانیم.

سردار حسن زاده یادآور شد: اقدام بعدی که با زالی رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران توافق کردیم این است که فعالیت این مراکز را هر چقدر می‌توانیم دو شیفته کنیم.

وی اضافه کرد: از چند روز آینده شیفت‌های بعد از ظهر این مراکز راه اندازی می‌شود و اعلام آمادگی کردیم که در هر مرکزی که نیاز باشد نیروهای بسیجی داوطلب از بسیج جامعه پزشکی و سایر بسیجیان که علاقه مند بوده و آموزش دیده‌اند آماده فعالیت و همکاری هستند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ابراز داشت:‌مطمئن هستیم با بالابردن ظرفیت مراکز واکسیناسیون و دو شیفته کردن این مراکز، بزودی مشکل تجمع و حضور ازدحام آور مردم در مراکز واکسیناسیون به حداقل خواهد رسید.

سردار حسن زاده تصریح کرد: اگر ظرفیت واکسیناسیون بالا برود، ان شاءالله در مدت زمان کوتاهی شاهد خواهیم بود که بخش زیادی از مردم تهران واکسینه شوند.

وی خاطرنشان کرد:‌ در این خصوص بسیج از همه توان و نیروی خود استفاده می‌کند و امیدواریم خدمت شایانی را به مردم تهران با همکاری نیروهای بهداشت و درمان و سایر نهادها مثل وزارت ورزش و جوان،نیروی انتظامی و شهرداری‌ها ارائه کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار