خبرهای داغ:
بهار-ویژه برنامه شهادت بانوی سه ساله در پایگاه کوثر بهار حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۲۸۸۲
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷

برگزاری ویژه برنامه شهادت بانوی سه ساله در پایگاه کوثر بهاربه گزارش خبرگزاری بسیج، ویژه برنامه شهادت بانوی سه ساله در پایگاه کوثر حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار برگزار شد.

اعضای حلقه صالحین سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» به مناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه(س) با این بانوی سه ساله تجدیدبیعت کرده و به یاد شهدای کربلا زیارت عاشورا قرائت کردند.

سرگروه حلقه صالحین در این برنامه با اشاره به سیره زندگی اهل بیت(ع) و ایثارگری‌ها و صبر حضرت زینب (س) در واقعه کربلا اظهار کرد: واقعه کربلا درس بزرگی را به شیعیان داد و هر مسلمانی که پیام کربلا را می‌شود باید سعی کند یاری‌گر امام زمان خود باشد و مانند کوفیان ولی خود را تنها نگذارند.

شیوا رسولی با اشاره به اهمیت موضوع حیاو عفاف و حجاب فاطمی و زینبی(س) گفت: ائمه اطهار (ع) الگوهای والایی هستند که با الگوگیری از آنها سعادتمند خواهیم شد.

وی افزود: رعایت حجاب و عفاف در خواهران نه تنها باعث آسایش روحی و روانی فرد، بلکه باعث استحکام خانواده‌ها و کاهش معضلات اجتماعی خواهد شد.

وی ابراز داشت: یکی از معضلاتی که امروزه دختران جوان با آن روبرو هستند داشتن الگوهای غلط در زندگی جوانان است؛ با توجه به اینکه درتاریخ اسلام الگوهای اسلامی کم نداریم اما متاسفانه جوانان با قرار دادن الگوهایی غربی راه بیراهه را برای خود انتخاب می‌کنند و لازم است که خانواده‌ها و آموزش و پروش در معرفی الگوهای ایرانی و اسلامی تلاش بیشتری کنند تا جوانان با زنان افتخار آفرین و بزرگان تاریخ آشنا شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات