در نشست بصیرتی بسیجیان مهریز مطرح شد

عامل قدرتمندی ایران اسلامی بهره مندی از نعمت ولایت فقیه است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مهریز: تنها عاملی که در این سال‌ها باعث قدرتمندی و نفوذ ایران اسلامی شده و همچنان پرقدرت و باصلابت بماند برخورداری از نعمت ولایت فقیه و رهبری بوده است.
کد خبر: ۹۳۷۲۹۳۸
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام کریمی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مهریز در جمع بسیجیان خواهر مهریز بیان داشت:تنها عاملی که در این سال‌ها باعث قدرتمندی و نفوذ ایران اسلامی شده و همچنان پرقدرت و باصلابت بماند برخورداری از نعمت ولایت فقیه و رهبری بوده است.
وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های یاران امام و رهبری تصریح نمود: اولین خصوصیت داشتن بصیرت به معنای قدرت شناخت حق از باطل است. دومین خصوصیت اطاعت از، ولی در حرف و عمل است و سومین خصوصیت داشتن صبر و استقامت در راه رسیدن به اهداف عالی است همان‌طور که پیامبر گرامی اسلام نیز ۱۳ سال رنج و مشقت متحمل شدند تا توانستند حکومت اسلامی تشکیل بدهند.
کریمی تاکید کرد: یکی از مصادیق بارز یار خاص و وفادار امام، شهید سردار سلیمانی میباشد که ما باید در رفتار و گفتار از ایشان الگو بگیریم.
حجت الاسلام کریمی با اشاره به اوضاع منطقه اظهار داشت: آمریکا با حضور در کشور افغانستان به دنبال گسترش نفوذ در منطقه غرب آسیا به منظور مهار چین روسیه و ایران، ایجاد یک ملت و دولت غربگرا در افغانستان، معرفی خود به عنوان ناجی ملت‌ها و رهبر مبارزه با تروریسم، معرفی مسلمانان به عنوان تروریست‌های جهان و منطقه، رونق بخشیدن به صنعت اسلحه سازی خود و ایجاد محلی برای تجارت اسلحه بود که در اجرای سیاست‌های خود شکست خورد و علاوه بر آن هزینه‌های بسیار زیادی نیز متحمل شد و به ناچار مجبور به ترک افغانستان شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار