آل یاسین، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن استان زنجان شد

زنجان-سید مصطفی آل یاسین، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن استان زنجان شد.
کد خبر: ۹۳۷۲۹۴۸
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ سید مصطفی آل یاسین، دانشجوی رشته جغرافیای دانشگاه زنجان و در حال حاضر مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه است.
 
آل یاسین، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن استان زنجان شد

قرارگاه شهید احمدی روشن از جمله مجموعه‌های دانشجویی است که در زمینه مطالبه‌گری با محوریت مسائل و مشکلات استان زنجان فعالیت می‌کند.

برگزاری سلسله جلسات مطالبه‌گری از مسئولان (پرسمان پیشرفت)، پایش اقلام بهداشتی (ماسک، دستکش و...) در ماه‌های ابتدایی کرونا، مطالبه در مورد برخی مشکلات معیشتی، کشاورزی و صنعتی در استان و... از جمله اقدامات این قرارگاه دانشجویی است.

گفتنی است، پیش از این مهدی حاتمی به مدت ۴ سال دبیری این قرارگاه شهید احمدی روشن را بر عهده داشته است.

دبیر جدید قرارگاه شهید احمدی روشن استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه مطالبه‌گری با اولویت مسئله محوری و مسئله یابی از اولویت‌های قرارگاه خواهد بود، اظهار کرد: تشکیل دبیرخانه عملیات میدانی در راستای سازماندهی فعالیت‌های میدانی و ایجاد انسجام میان گروه‌های مساله محور و مطالبه‌گر در استان از اولویت‌های قرارگاه خواهد بود.

سید مصطفی آل یاسین تقویت گروه‌ها و نفرات در امر مطالبه‌گری و کمک به ایجاد پشتوانه حقوقی برای کنشگران استان نیز از جمله برنامه‌های آتی قرارگاه است، افزود: تلاش داریم با راه‌اندازی تریبون‌های مطالبه‌گری عمومی مردمی در سطح استان حرف‌های مردم را به گوش مسئولان برسانیم.
ارسال نظرات