خبرهای داغ:
سرهنگ طاهرخانی گفت: هدف از بزرگداشت دفاع مقدس، بزرگداشت ارزش ها، حماسه و ایثارگری های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۳۷۳۰۶۰
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور فرماندار و فرمانده ناحیه امام رضا(ع) و مسئولین شهرستان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان البرز برگزار شد.

این جلسه با حضور فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) و فرماندار و مسئولین شهری، و روسای ادارات و نهادهای شهرستان و با هدف بررسی برنامه های پیشنهادی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان برگزار شد.

در این جلسه فرماندار البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: ما وظیفه داریم ایثار و رشادت های رزمندگان شهدا وخانوادهای شهدا را به نسل‌های بعد منتقل کنیم که هفته دفاع مقدس یک فرصت بسیار مناسب برای این اقدام است. 

در ادامه جلسه فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) سرهنگ طاهرخانی افزود: هشت سال دفاع مقدس تنهاجنگی است که در طول یک قرن گذشته که یک وجب از خاک میهن عزیز دست دشمن نیفتاده و این امر جز با رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) وحضور پر شور همه آحاد مردم جامعه و وحدت وانسجام مسوولین ممکن نبود که این حماسه عظیم به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: هدف از بزرگداشت دفاع مقدس، بزرگداشت ارزش ها، بزرگداشت حماسه و ایثارگری های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، بزرگداشت و تجلیل از خانواده معظم شهدا وایثارگران است و وظیفه همه آحاد جامعه و مسئولین است که برنامه های دفاع مقدس را پرشور برگزار کنند.

در ادامه مسوولین حاضر در جلسه نیز برنامه های خود را ارائه کردند و بر برگزاری برنامه ها با مشارکت ادارات و بشهروندان و پرهیز از تجمع و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی تاکید شد.

گفتنی است؛ غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدای شهرستان، دیدار با خانواده های معظم ایثارگران و شهدا، ایجاد فضای بصری متناسب با این ایام در ادارات و سطح شهرستان و تهیه تولید و توزیع محتوا های فرهنگی مناسب برای فضای مجازی از برنامه های پیشنهادی مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها