خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در گفت و گو با بسیج:
تبریز- معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا در بازدید میدانی از مرکز تجمیعی واکسیناسیون سپاه آذرشهر گفت: در کنترل بیماری کرونا و اجرای بهتر طرح شهید سلیمانی بسیج نقش اول در کنار بهداشت و درمان را دارد.
کد خبر: ۹۳۷۳۱۳۰
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹

 الیاس گل محمد زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: هم چنانکه مردم قدردان سپاه و بسیج هستند ما نیز بابد در کنار بسیجیان و کمک حال آن ها باشیم و این همان تفکری است که امام (ره) در رزمندگان عصر دفاع مقدس ایجاد کرده است و امروز خود را نشان می دهد.

وی اضافه کرد: همه خادم مردم هستیم، دشمن همیشه با هدف ایحاد شکاف بین امت و امامت در پی رسیدن به اهداف شوم خود علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است و ما نباید در مقابله با بیماری کرونا سست شویم و  به شایعات دشمنان در موضوع واکسیناسیون توجه کنیم و در آگاه سازی مردم همه فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج به طور جدی در جبهه بهداشت و درمان تلاش کنیم. 

سرهنگ گل محمد زاده ادامه داد: ما باید به اهداف نظام که توجه به محرومین و محرومیت زدایی است و همیشه در سفارشات و فرمایشات امامین انقلاب تاکید شده است توجه جدی داشته و باید نسبت به خیرین تشکر و قدردانی نموده و آنها را در کنار خود حفظ کنیم.

وی اظهار داشت: طرح همیاران سلامت و ایستگاه های سلامت باید ادامه یابد و مردم نباید به سمت عادی انگاری بروند باید قرارگاه های کمک های مومنانه و دستگیری از آسیب دیدگان کرونایی فعال باشند.

گلمحمدزاده در پایان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس تاکید کرد: نباید از دستاوردها و اهداف رزمندگان دوران دفاع مقدس غافل شد اگر دیروز جنگ با دشمنان پشت خاکریزها واجب بوده امروز دشمن جنگ رسانه ای و مجازی با پخش شایعه های خود در خصوص واکسن راه انداخته ما باید با حضور خود در جبهه و کنار کادر بهداشت و درمان با دشمنان مقابله کرده و به وظیفه خود عمل کنیم.

ارسال نظرات