خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج)؛

دیدار با دارنده مدال طلای والیبال نشسته پارالمپیک جهان

حجت الاسلام معبودی گفت: منش پهلوانی راز ماندگاری ورزشکاران در طول تاریخ می باشد که نام آنها را برای همیشه در تاریخ این مرز و بوم زنده نگه می دارد.
کد خبر: ۹۳۷۳۱۵۲
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، صبح امروز حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان به همراه سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی، فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز، مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الامر(عج) و مسئولین ناحیه امام رضا (ع) با قهرمان دارنده مدال طلای والیبال نشسته المپیک مرتضی رمضانی دیدار صمیمی داشتند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین معبودی ضمن تبریک قهرمانی به مرتضی رمضانی و خانواده وی گفت: منش پهلوانی راز ماندگاری ورزشکاران در طول تاریخ می باشد که نام آنها را برای همیشه در تاریخ این مرز و بوم زنده نگه می دارد.

وی گفت: موفقیت شما بعنوان دارنده مدال طلا در مسابقات پارالمپیک موجب شادی مردم و مقام معظم رهبری شد که این تلاش شما بسیار قابل تقدیر است.

حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: بی شک هیچ هدیه ای نمی تواند ذره ای از تلاش شما را که در عرصه بین المللی موجب افتخار شهر و کشور خود شدید جبران نماید.

گفتنی است در پایان این دیدار با تقدیم هدایایی از خانواده این قهرمان ملی و بین المللی تجلیل شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها