خبرهای داغ:

آیین رونمایی از پوستر برنامه «شب های پرستاره» در قم برگزار شد

آیین رونمایی از پوستر و نشست خبری تشریح برنامه شب های پرستاره با حضور مسئولان استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۳۲۱۴
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۹
آیین رونمایی از پوستر برنامه «شب های پرستاره» در قم برگزار شد
به گزارش خبرنگار خبرگزار بسیج از قم، در آستانه هفته دفاع مقدس، آیین رونمایی از پوستر و نشست خبری برنامه شب‌های پرستاره عصر امروز در ساختمان خاتم قم برگزار شد.

«احمد حاجی زاده» رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم در این آیین اظهار داشت: دفاع مقدس فرصتی برای تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های والای امام راحل است؛ دفاع مقدس برای ما درس اعتماد به نفس، خودباوری و وحدت ملی داشته است.

وی با اشاره به برنامه «شب‌های پرستاره» افزود: شب‌های پرستاره کلاسی است که امید را در دل جوانان قوت می‌بخشد و ما در آن با شهدا و مسیر نورانی شان تجدید میثاق خواهیم کرد.

سیدصدرا میرئی نماینده بنیاد «روایت حیات طیبه» نیز گفت: برنامه «شب‌های پرستاره» از ۳۱ شهریورماه تا ۲ مهرماه بعداز نماز مغرب و عشا با روایت گری «حاج حسین یکتا» در گلزار شهدای علی ابن جعفر (ع) قم برگزار می‌شود.

وی افزود: بنیاد روایت حیات طیبه با رسالت‌های آرمانی و انقلابی، از گذشته با ارائه‌ی برنامه‌ی روایتگری حاج حسین یکتا در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بالاخص شلمچه با عنوان شب‌های بله برون و در سال‌های اخیر تحت عنوان شب‌های پرستاره در گلزار‌های شهدای تهران در تلاش بوده با اتکا به عنایت و نگاهی که رهبر معظم انقلاب به این سبکِ روایتگری ایشان دارد، ذکر نام و یاد جانفشانی‌های ستارگان آسمان ایرانمان را بیش از پیش زنده نگه دارد.

میرئی اضافه کرد: اینبار در کنار مسئولین امر در استان قم و با سعادت خدمت، در محضر و جوار مزار شهدای والا مقام انقلاب اسلامی و لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب قم بالاخص سیدالشهدای لشکر ۱۷ شهید مهدی زین الدین در گلزار شهدای علی ابن جعفر قم ۳ شب اول هفته‌ی دفاع مقدس، با اجرای برنامه‌ی شب‌های پرستاره با روایتگری حاج حسین یکتا به محضر این شهدا و مردم عزیز استان قم ادای دینی خواهیم کرد.

نماینده بنیاد روایت حیات طیبه از پخش این برنامه در شبکه‌های سیما و فضای مجازی خبر داد و گفت: پوشش تصویری تخصصی و قابل پخش در بستر‌های مختلف از تمهیداتی است که برای برنامه امسال در نظر گرفته شده است؛ پخش زنده از شبکه‌های ملی و استانی، پوشش صوتی برای پخش مستقیم از رادیو‌های سراسری و استانی و پخش در فضای مجازی از دیگر اقدامات است که همزمان با اجرای برنامه شب‌های پرستاره صورت خواهد گرفت.

«حجت الاسلام لقمان پور» مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم نیز اعلام کرد: در تاریخ ۳۰ شهریورماه، با حضور رئیس جمهور و دیگر مقامات لشکری و کشوری ویژه برنامه‌ای در سالن اجلاس سران کشور، ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد.
وی افزود:این برنامه از طریق ویدیو کنفرانس در همه استان‌ها پخش و از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس سراسر کشور تجلیل خواهد شد.
 
آیین رونمایی از پوستر برنامه «شب های پرستاره» در قم برگزار شد

در پایان این نشست، از پوستر برنامه شب‌های پرستاره رونمایی شد.

انتهای پیام/ ر. سلیمی امرود
ارسال نظرات