خبرهای داغ:

جذب جوانان به مسجد و بسیج راه مقابله با تهدیدات نرم دشمنان

شاهرود_فرمانده سپاه شاهرود در سرکشی از پایگاه‌های حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت گفت: جذب جوانان به مسجد وظیفه و اولویت پایگاه بسیج است.
کد خبر: ۹۳۷۳۲۲۴
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
به گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در سرکشی از پایگاه‌های خاتم الانبیا (ص)، قدس و امام رضا (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت سپاه شاهرود، در جمع بسیجیان این پایگاه‌ها با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های بسیجیان در پایگاه‌ها بر توجه به حفظ و انسجام و حضور در مسجد به عنوان قرارگاه محله تاکید کرد و افزود: امروز محور یک محله مسجد و پایگاه بسیج یازوی پرتوان اجرایی آن است و باید بسیج تقویت کننده مسجد و حل کننده مشکلات مردم محله باشد.
او با اشاره به تهدیدات نرم دشمنان بویژه بر علیه نسل جوان و نوجوان بر جذب این قشر اثرگذار جامعه به مسجد و پایگاه بسیج در جهت در امان ماندن از تهدیدات نرم دشمنان تاکید کرد.
فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به هفته دفاع مقدس بر توجه به این هفته و اجرای برنامه‌های هدفمند و اثرگذار در محله تاکید کرد و بر حضور بسیجیان در فضای مجازی و اثرگذاری در آن نیز توجه داد.
در این سرکشی‌ها که معاونت عملیات سپاه و فرمانده حوزه نیز حضور داشت، گزارشی از فعالیت‌های پایگاه بویژه در راستای گشت‌های محله محور بسیج ارائه شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها