مسئول سازمان بسیج طلاب استان البرز گفت: طلاب و روحانیون البرزی با حضور در 6 بخش درمانی بیمارستان شهید باهنر از کادر درمان این بیمارستان تقدیر و تجلیل به عمل آوردند.
کد خبر: ۹۳۷۳۲۳۷
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌الاسلام محسن قدرتی، مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر یاری‌رسانی بسیجیان به کادر درمان، سازمان بسیج طلاب استان البرز نیز بر خود واجب دانست این فرمایش را لبیک گوید و به یاری کادر درمان در درمان بیماران کرونایی بشتابد.

وی مطرح کرد: در این راستا یک گروه جهادی متشکل از 20 نفر از طلاب و روحانیون البرزی با حضور داوطلبانه در سه بیمارستان استان البرز، به یاری کادر درمان و پرستاری در درمان بیماران مبتلا به کرونا شتافتند و به‌صورت شبانه‌روزی در کنار پزشکان و پرستاران حضور دارند.

حجت‌الاسلام قدرتی گفت: همچنین طلاب و روحانیون این سازمان با همکاری گروه جهادی انصارالمهدی (عج) حوزه 121 شهید مهدی باکری سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج با حضور در 6 بخش درمانی بیمارستان شهید باهنر که بیماران کرونایی در آن‌ها تحت مراقبت هستند، از کادر درمان این بیمارستان تقدیر و تجلیل به عمل آوردند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات