خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان بجنورد:

طرح شهید سلیمانی به دنبال خدمت رسانی به مردم است

فرمانده سپاه شهرستان بجنورد در حاشیه دیدار و تقدیر از کادر درمانی مراکز بهداشت شهرستان بجنورد گفت ؛ طرح شهید سلیمانی به دنبال خدمت رسانی به مردم است.
کد خبر: ۹۳۷۳۲۵۲
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مهدی الهی راد " فرمانده سپاه شهرستان بجنورد " در دیدار و تقدیر از کادر درمانی مراکز بهداشت شهرستان بجنورد گفت ؛ با اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که بستری فراهم شد تا بسیج و سپاه با مراکز بهداشت همکاری داشته باشند ، میزان فوتی ها کاهش چشمگیری در موج های کورنایی در شهرستان بجنورد داشته است.

وی به فعالیت های سپاه و بسیج در طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت ؛ سپاه و بسیج با کمک کادر درمانی خدوم در مراکز بهداشت شهرستان توانست در فاز دوم طرح شهید سلیمانی که انجام خدمات مراقبتی بود موفق شود و در شهرستان بجنورد 50 هزار تست کرونا را بگیرد.

فرمانده سپاه شهرستان بجنورد تصریح کرد ؛ طرح شهید سلیمانی به دنبال خدمت رسانی به مردم است تا بخشی از مشکلات و نارسایی های ایجاد شده را کاهش داده و میزان تاب آوری این خانواده ها را افزایش دهد.

الهی راد در ادامه به وضعیت روحی و روانی بیماران اشاره کرد و اظهار داشت ؛ با توجه به تحقیقات علمی انجام شده میزان مرگ در بیماری کرونا درصد پایین بوده اما باتوجه به وضعیت روحی و روانی ایجاد شده و ترس از مرگ براثر این بیماری درصد فوتی ها را افزایش داده که نیاز به روشنگری ، انجام خدمات مشاوره ای و اطلاع رسانی دقیق به مردم عزیز است.

در این دیدارها، مدیران مراکز بهداشت از کاهشی بودن 50 درصدی روند ابتلا به این ویروس منحوس خبر دادند و گفتند که با افزایش تلقیح واکسن بین آحاد جامعه این بیماری به نحوه مطلوبی کنترل خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها