خبرهای داغ:
نهاوند-جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: برنامه‌های این هفته با رویکرد کمک‌رسانی به مردم و انتقال تفکر و فرهنگ دفاع مقدس و بسیجی در اقشار مختلف جامعه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۳۲۶۹
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷

اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رویکرد کمک‌رسانی و انتقال فرهنگ دفاع مقدسبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ میثم رحیمی در جلسه ستاد پشتیبانی هفته دفاع مقدس در شهرستان نهاوند اظهار داشت: هفته دفاع مقدس با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اعتلای بسیج و خدمت‌رسانی و حفظ دستاوردهای انقلاب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با محوریت اربعین حسینی در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

وی افزود: حضور حماسه‌آفرین مردم ولایتمدار ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس از انقلاب و اسلام باعث شد دفاع مقدس به الگویی برای تمام آزادی‌خواهان جهان تبدیل‌ شده و دشمنان انقلاب را از آنچه کرده‌اند پشیمان کند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اینکه یادگاران دفاع مقدس را باید احترام کرد و از تجربیات و خاطرات آنها استفاده کرد، گفت: یکی از برنامه‌های محوری هفته دفاع مقدس تجلیل از رزمندگان، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس شهرستان نهاوند است که توسط ادارات و دانشگاه‌های شهرستان از ایثارگران و رزمندگان بازنشسته در این هفته تجلیل می‌شود.

وی در ادامه به برنامه غبارروبی مزار شهدا اشاره و تصریح کرد: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شهرستان با محوریت بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

رحیمی ابراز داشت: برنامه‌های این هفته با رویکرد کمک‌رسانی به مردم و انتقال تفکر و فرهنگ دفاع مقدس و بسیجی در اقشار مختلف جامعه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: معاونت فرهنگی و بسیج اصناف و ادارات سپاه شهرستان با همکاری ادارات و سازمان‌های شهرستانی در هفته دفاع مقدس نسبت به فضاسازی محیطی و نصب سنگر، بنر و پرچم در سردرب ادارات خود و شهرداری‌های مناطق شهرستان در سطح شهر اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات