فرمانده سپاه میانه در گفت و گو با بسیج:

دفاع مقدس به عنوان شناسنامه انقلاب، فراموش ناشدنی است

تبریز- فرمانده سپاه میانه دفاع مقدس را شناسنامه انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: این گنجینه تمام ناشدنی هرگز قابل فراموشی نیست.
کد خبر: ۹۳۷۳۲۹۵
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶

حسین محمّدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، جنگ تحمیلی را جنگی غافلگیر کننده، ناباورانه و ناجوانمردانه با نهال نورس انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی افزود: اگر رهبری هوشمندانه و همت والای رزمندگان اسلام در سایه معنویت و الطاف الهی نبود، انقلاب در همان روزهای اول محکوم به شکست و تسلیم بود.

 محمدی با بیان اینکه دفاع مقدس شناسنامه انقلاب است و این انقلاب در آن دوران طلایی به تنومندی کامل رسید، اضافه کرد: به برکت دوران دفاع مقدس، پوزه استکبار بر زمین مالیده شد، دیگر تهدیدات آنها بی اثر و پوشالی شده و جرات ورود به گود را ندارند.

وی اظهار داشت: دشمن توانمندی های ما و ضعف خود را در دوران دفاع مقدس به خوبی شناخت و این سربلندی کشور در جهان به برکت ایثار و رشادتهای رزمندگان و خون پاک شهدا حاصل شده است.

محمدی یادآور شد: ما در این جنگ نابرابر، آغازگر نبودیم و فقط از کیان کشور و ناموس مان دفاع می کردیم و این علت تقدس دفاع 8 ساله است؛ دفاعی که گنجینه ای تمام ناشدنی برای انقلاب اسلامی محسوب شده و اکنون دشمن با تمام توان در تلاش است تا آن را به فراموشی سپرده یا در اذهان مردم دچار تحریف کند.

   وی اضافه کرد: وارونه نشان دادن قضایای دفاع مقدس و تطهیر چهره استکبار، آرزویی بزرگ و محال برای دشمن و دوستداران اوست و این همان آرزویی است که هرگز تحقق یافتنی نیست.

   فرمانده سپاه میانه ضمن قدردانی از فعالان در عرصه خدمت رسانی طرح شهید سلیمانی جهت ریشه کنی ویروس کرونا، اجرای موفق این طرح بزرگ توسط بسیجیان را یکی از هزاران ثمره دفاع مقدس و انقلاب اسلامی دانست.

وی اظهار امیدواری کرد: با سرعت فوق العاده اجرای این طرح و پیشرفت چشمگیری که در بحث واکسیناسیون عمومی توسط این طرح شاهد آن هستیم، به زودی خواهیم توانست این بیماری را هم متوقف سازیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها