خبرهای داغ:

اجرای قریب به ۶۰ برنامه شاخص هفته دفاع مقدس در شاهرود

شاهرود_ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود گفت: قریب به ۶۰ برنامه شاخص در سطح شهرستان شاهرود به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۳۳۱۸
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
اجرای قریب به ۶۰ برنامه شاخص هفته دفاع مقدس در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود به میزبانی سپاه این شهرستان با تشکر از فرماندار در راستای همکاری در اجرای برنامه‌های ستاد هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: ۲۰ کمیته در راستای این ستاد راه اندازی شده و ۷۰۰ برنامه در کمیته بسیج و ۴۰۰ برنامه در کمیته‌های دیگر مصوب شده است.
فرمانده سپاه شاهرود افزود: در مجموع ۱۱۰۰ برنامه در گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان شاهرود برنامه ریزی شده که با همایش رزمندگان دفاع مقدس در ۳۰ شهریور ماه شروع می‌شود و رژه خودرو یی، خدمت رسانی اولویت برنامه هاست.
او ادامه داد: تهیه و توزیع ۳۵۰ تبلت، جشنواره‌های مختلف، یادواره شهدای شهرستان شاهرود در دو شب در مصلی نمازجمعه با محوریت هنری برای قشر نوجوان و جوان و خانواده ها، برنامه قرار عاشقی، حضور ۱۰۰ راوی در همه دستگاه‌ها و ادارت و مدارس و دانشگاه از جمله برنامه‌ها در این هفته است.
خوشقدم به اجرای قریب به ۶۰ برنامه شاخص در سطح شهرستان در این هفته اشاره کرد و افزود: تهیه و توزیع هزار بسته لوازم التحریر و ۱۵ جهیزیه، برگزاری یادواره‌های مختلف و گردهمایی، شب شعر، نشریات الکترونیک و مسابقات تیراندازی در این هفته برگزار می‌شود.
او به واکسیناسیون کرونا هم اشاره کرد و گفت: در واکسیناسیون کرونا بالاترین آمار در سطح شهرستان را در ماه‌های اخیر رقم زدیم و جامعه هدف در حال واکسیناسیون طبق زمانبندی هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها