فتوحی گفت: دفاع مقدس یادآور رشادت‌های مردان بی‌ادعا و بی‌نشانی است که همه چیز خود را فدای عزت و سربلندی انقلاب اسلامی کردند ازاین‌رو تبیین و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس برای کشور یک ضرورت است.
کد خبر: ۹۳۷۳۳۴۷
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، ابوالفضل فتوحی، فرمانده سپاه ناحیه خلیل‌آباد ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور رشادت‌های مردان بی‌ادعا و بی‌نشانی است که همه چیز خود را فدای عزت و سربلندی انقلاب اسلامی کردند ازاین‌رو تبیین و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس برای کشور یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه حماسه هشت سال دفاع مقدس آزمون بزرگ سرافرازی ملت ایران بود، خاطرنشان کرد: قدرت‌های استکباری دنیا در جنگ تحمیلی با حمایت از عراق و نیز دامن‌زدن به اختلافات داخلی سعی داشتند در مقابل انقلاب اسلامی قرار گیرند اما حضور ایمانی و اعتقادی جوانان و ملت ایران تمام معادلات دشمنان را بر هم زد و به چالش کشید.

فرمانده سپاه خلیل‌آباد همچنین در ادامه تصریح کرد: ملت ایران در یکی از بزرگ‌ترین جنگ‌های معاصر با کمترین امکانات و تنها باتکیه‌بر ایمان و اعتقاد در مقابل دشمنان ایستادند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خلیل‌آباد، اذعان کرد: برگزاری یادواره شهدا، آبروی محله، ایجاد نمایشگاه صنایع‌دستی بانوان، عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری مسابقه به‌صورت مجازی، برگزاری اردوی جهادی و فعالیت‌های جهادی، حضور درنماز جمعه، فراخوان بسیجیان، تجلیل از کادر پزشکی و برگزاری جلسات بصیرتی از جمله برنامه‌های این هفته در شهرستان است.

 

وظیفه نسل جوان برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس خطیر و حساس است

ابراهیم قاسم‌پور، فرماندار شهرستان خلیل‌آباد در این نشست عنوان کرد: امروز فرهنگ دفاع مقدس به یک الگو در برابر دشمنان تبدیل شده و وظیفه نسل جوان برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس خطیر و حساس است زیرا به فرمودهٔ رهبر معظم انقلاب، دست‌های تحریف گر دشمن برای مخدوش کردن ادبیات دفاع مقدس در کمین است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس دارای جایگاه ویژه‌ای است و یادآور رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران و شهدایی است که عزت را برای ما به ارمغان آوردند، تشریح کرد: دفاع مقدس یکی از طولانی‌ترین جنگ‌های خاورمیانه بود که رزمندگان اسلام شامل نیروهای ارتش، سپاه، انتظامی و بسیجیان خودجوش زیر پرچم انقلاب اسلامی خون خود را در هم آمیختند و حماسه‌ها آفریدند.

قاسم‌پور با تاکید بر اجرای برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان ابراز کرد: همه دستگاه‌ها همکاری لازم را با سپاه ناحیه شهرستان به‌عنوان ستاد برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها