خبرهای داغ:

برگزاری گردهمایی فرماندهان حوزه های بسیج ادارات کل و شهرستان های استان در شاهرود

شاهرود_گردهمایی فرماندهان حوزه‌های مقاومت ادارات کل و شهرستان‌های استان سمنان در فرودگاه بین‌المللی شهدای شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۳۳۶۷
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
به گزارش خبرنگار بسیج، گردهمایی فرماندهان حوزه‌های مقاومت ادارات کل و شهرستان‌های استان سمنان به میزبانی بسیج ادارات حوزه الحدید شاهرود در فرودگاه بین‌المللی شهدای این شهرستان برگزار شد.
در این نشست که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود و مدیر فرودگاه بین‌المللی شهدای این شهرستان نیز حضور داشتند، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود ضمن عرض خیر مقدم، در خصوص برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه‌های مقاومت بسیج در ادارات و نحوه اجرای برنامه‌ها و پشتیبانی‌های ادارات ار برنامه‌ها در ایام و مناسبت‌های سال توضیحاتی را ارائه کرد.
سرهنگ امامی ریاست سازمان بسیج کارمندان استان نیز در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم، در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس مطالبی بیان کرد و از فرماندهان حوزه‌های تحت امر خواستند تا گزارش عملکرد سه ماهه دوم را ارائه نمایند.
در ادامه نشست فرماندهان حوزه‌ها در خصوص برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه‌های مقاومت بسیج ادارات کل و شهرستان و برنامه‌های انجام شده در سه ماهه دوم سال گزارشی ارائه کردند که در مجموع این گزارش‌ها در راستای میز خدمت جهادی، یادواره شهدا و بازدید از خانواده شهدا، سازماندهی بسیجیان در سامانه بسیج، کمک به تحقق دولت اسلامی، سازماندهی گردان بیت المقدس، برگزاری حلقه‌های بصیرت و روشنگری و بیان مشکلات در حوزه‌های مقاومت بسیج بوده است.
برگزاری گردهمایی فرماندهان حوزه های بسیج ادارات کل و شهرستان های استان در شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها