خبرهای داغ:
اشدری گفت: مدیریت شهری مناسب و کارآمد، زمانی به رشد و بالندگی می‌رسد که شورای اسلامی شهر و دستگاه های دیگر به دور از سیاست زدگی، شهردار را همراهی کنند.
کد خبر: ۹۳۷۳۴۳۹
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین؛ فاطمه اشدری عضو شورای اسلامی شهر قزوین در حاشیه جلسه انتخاب شهردار قزوین بیان کرد: شورای شهر مطابق برنامه های وزارت کشور حق این را دارد هنگامیکه دوره عوض می‌شود شهردار شهرش را تغییر دهد.

وی افزود: طی گذر زمان در بحث مدیریت شهری، برخی از متولیان و نمایندگان حکومتی در حیطه مسئوليت هایی که در سطح استانی و کشوری داشته اند در برخی موارد نتوانسته اند به درستی باری از روی دوش مردم بردارند و یا در انجام امور ناتوان بوده اند و یا اینکه به وظایف خود متعهد نبوده اند.

وی خاطر نشان کرد: هم اینک با وجود شرایط فعلی جامعه و کشور، دغدغه مردم شهر این است که در این دوره مدیران خوب و لایقی در زمینه مدیریت اجرایی برای استان و کشور عزیزمان انتخاب شوند و آنقدر خوب عمل کنند که حقی از مردم ضايع نشود.

اشدری گفت: اگر بتوانیم انسانهای وارسته ای را انتخاب کنیم که بدون تعلق خاطر به میز مدیریت، مادیات و شهرت طلبی بوده صرفا به مردم خدمت کنند و هدف اصلی آنان رضای خدا و آسایش و آرامش مردم و در عین حال تعالی شهر باشد قطعا میتوانیم با افتخار به این فردی که امروز برگزیده شد و حداکثر آرا را به خود اختصاص داد افتخار کرده و به خود ببالیم.

اشدری با اشاره به سوابق کاری شهردار منتخب گفت: وی در بحث مدیریتی فرد توانمندی بوده و امیدواریم از تجارب ارزنده مدیران داخلی شهرداری و افراد توانمند و عاقلی که می‌توانند برنامه های مناسبی در سیاستگذاری ها هم برای شهرداری و همچنین شورای شهر داشته باشند استفاده کند.

وی در ادامه تاکید کرد: شهردار منتخب می بایست با توجه به نقطه نظرات نخبگان شهر، به مناطق کمتر توسعه یافته نگاه مثمرثمر داشته باشد و آنها را در اولويت کار خود قرار دهند.

عضو شورای شهر قزوین گفت: از شهردار منتخب انتظار دارم تا طی مراحل قانونی و ابلاغیه های لازم، از سیاسی کاری ها برحذر بوده و در عین حال بعنوان مدیریت واحد شهری، تحت سلیقه برخی از مسئولین خارج از حوزه شهرداری و تحت نفوذ برخی از اعضای شورای شهر عمل نکند.

وی خاطرنشان کرد: من شهرداری را می پسندم که وامدار هیچ مدیر و مسئولی نبوده و همچنین در بین اعضای شورای شهر چه افرادی که به وی رأی داده یا نداده اند وابسته نبوده و از همه مهم‌تر وامدار خداوند متعال و همشهریان عزیز استان باشد.

اشدری تصریح کرد: به پاسداشت خون شهیدانی که استان قزوین تقدیم انقلاب اسلامی کرده، شهردار محترم می بایست حق مردم را بخوبی ادا کند زیرا که شهیدان والا مقام کشور پای در جبهه های نبرد گذاشتند و تمام هدفشان خدمت به هموطنان در این مرز و بوم بوده است.

وی در پایان گفت: مدیریت شهری مناسب و کارآمد زمانی به رشد و بالندگی می‌رسد که شورای اسلامی شهر و دیگر دستگاه‌ها به دور از سیاست زدگی، شهردار منتخب را همراهی کنند و اگر این امر محقق شود قطعا شاهد نتایج بسیار خوبی در سطح شهر خواهیم بود.

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها