خبرهای داغ:
نهاوند-رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند گفت: به دلیل پیشگیری از گسترش شیوع بیماری کرونا اجرای طرح‌ها و برنامه‌های تابستانی شوق رویش با حداقل ظرفیت و استفاده از فضای باز و استفاده از فضای مجازی صورت پذیرفت.
کد خبر: ۹۳۷۳۴۷۲
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

اجرای طرح تابستانی شوق رویش توسط جمعیت هلال احمر نهاوندعلی کیانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاود اظهار داشت: اوقات فراغت مناسب‌ترین زمان بروز استعدادها و توانایی‌های جوانان است که باید زمینه‌سازی لازم در این خصوص فراهم شود.

وی افزود: به دلیل پیشگیری از گسترش شیوع بیماری کرونا اجرای طرح‌ها و برنامه‌های تابستانی شوق رویش نیز با حداقل ظرفیت و استفاده از فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنین استفاده از فضای مجازی صورت پذیرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند تصریح کرد: در این طرح خواهران و برادران عضو سازمان جوانان دوره‌های امدادی کمک‌های اولیه پایه، داوطلبی، مخاطرات مهارت‌های زندگی (سبک زندگی عفیفانه، زندگی موفق)، کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد کارگاه اطفاء حریق و آشنایی با تجهیزات آمبولانس را سپری کردند.

وی گفت: همچنین برنامه‌ها و طرح‌های ابتکاری با همت جوانان عضو جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند شامل توسعه ناظرین تقدیر از پزشک داوطلب جمعیت تقدیر از زوجین فداکار، برگزاری نمایشگاه عکس، تقدیر از مزدوجین عضو سازمان، برگزاری مراسم زیارت عاشورا و غبارروبی گلزار شهدا انجام شد.

کیانی با بیان اینکه در این یک دوره مسابقات دارت نیز در این طرح ویژه اعضای فعال سازمان جوانان برگزار شد، گفت: تعداد بهره‌وران در طرح تابستانی شوق رویش ۶۳۶ نفر است که امیدواریم در سال جدید و با ریشه‌کن شدن ویروس کرونا بتوانیم برنامه‌های آتی را با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند با حداکثر نفرات اجرا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات