فرمانده سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج مطرح کرد:

آمادگی سپاه کربلا برای تزریق روزانه ۱۰۰ هزار دز واکسن در مازندران

ساری- فرمانده سپاه کربلا گفت:مراکز تجمیعی واکسیناسیون سپاه در شهرستان‌ها آمادگی روزانه ۱۰۰ هزار دز تزریق واکسن را با توجه به اعلام علوم پزشکی مازندران و بابل دارند.
کد خبر: ۹۳۷۳۴۸۱
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹

آمادگی سپاه کربلا برای تزریق روزانه ۱۰۰ هزار دز واکسن در مازندران

خبرگزاری بسیج ،سردار سیاووش مسلمی، در حاشیه افتتاح پایگاه تجمعی واکسیناسیون کووید ۱۹ سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در آمل با اشاره به  آیین افتتاح چهارمین مرکز تجمعی تزریق واکسن در  این شهرستان  گفت: این مرکز با کمک سپاه و مرکز بهداشت و درمان شهرستان آمل راه‌اندازی شد که در مجموع روزانه حدود ۳ هزار تزریق واکسن در این مراکز انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه سپاه برای افزایش و توسعه مراکز واکسیناسیون آمادگی های لازم را دارد، افزود: اگر اعلام نیاز مندی از طریق مراکز بهداشت صورت گیرد قطعاً ما این آمادگی را داریم تا مراکز بیشتری راه اندازی کنیم.

سردار مسلمی با اعلام اینکه راه اندازی مرکز واکسیناسیون سپاه در آمل نوزدهمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون مازندران  خاطرنشان کرد:  قول داده بودیم که ۲۱ مرکز تجمیع تزریق واکسن را در استان داشته باشیم، امیدواریم تا آخر هفته آینده بتوانیم این مراکز را افتتاح کنیم تا در خدمت مردم مازندران قرار بگیرد.

آمادگی سپاه کربلا برای تزریق روزانه ۱۰۰ هزار دز واکسن در مازندران

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه سپاه کربلا آمادگی روزانه 100 هزار دز تزریق واکسن را در استان با توجه به اعلام علوم پزشکی مازندران و بابل دارد ، اضافه کرد: در حال حاضر  ۲۰ هزار دز تزریق واکسن را فقط در مراکز تجمع‌ای که با نظر تخصصی و رعایت پرتکل بهداشتی توسط بسیج و سپاه راه اندازی شده است را در دستور کار داریم.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار