خبرهای داغ:
رئيس كل دادگستری استان قزوین، فرهنگ جهادی را مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی برای مردم دانست.
کد خبر: ۹۳۷۳۵۰۱
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، علی شعبانی در نشست شورای مدیران قضایی استان، تقوا را از بزرگترین موفقیت ها برشمرد و کسب موفقیت را بدون رعایت نظم و انضباط غیرممکن دانست و گفت: تقوای الهی و نظم در امور، رمز موفقیت و رشد در کارها است.

رئيس كل دادگستري استان بر اهمیت برنامه ریزی در کارها تاکید کرد و گفت: نخستین گام در فرایند برنامه ریزی داشتن تصویری روشن از واقعیت‌های موجود جامعه است تا ضمن شناسایی فرصت ها و نیاز‌ها بتوان تنگنا‌های اساسی را شناسایی و برای از بین بردن یا کاهش اثرات آن برنامه ریزی مناسب کرد.

مقام ارشد قضایی استان ضمن بیان این که مشورت و نظرخواهي از ديگران به منظور استفاده از نظرات آنان مسئله اي عقلي است، گفت: يک نفر، هر قدر هم آگاهي هاي زيادي داشته باشد باز هم نمي تواند به همه ابعاد يك مسئله پي ببرد و مسئله را تنها از ديدگاه خويش ارزيابي مي كند و چه بسا ابعادي از مسئله كه در تصميم گيري مي توانند نقش تعيين كننده اي داشته باشند از نظر وي مخفي مانده باشد.

وی با بیان اینکه مدیر باید اهداف سازمان را با نظارت مستمر محقق سازد، به موضوع جهادی ‌بودن مدیریت اشاره کرد و گفت: آنچه انقلاب اسلامی به مردم ما داد، فرهنگ جهادی بود و امروز مدیریت جهادی، تنها راهکار برون رفت از مشکلات و تنگناهایی است که در جامعه وجود دارد.

گفتنی است رییس کل دادگستری، مسئولین و مدیران قضایی استان ضمن بازدید از زندان مرکزی استان با تعدادی از مددجویان ملاقات چهره به چهره داشتند همچنین برخی از پرونده ها را مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها